סגור
אבי מגידו מנכ"ל סונול
אבי מגידו מנכ"ל סונול (צילום: יח"צ)

אחרי פרישתו של ניר גלילי: אבי מגידו מונה למנכ"ל חברת הדלק סונול

מגידו יחליף בתפקיד את ניר גלילי שפרש אחרי 14 שנה מתפקיד מנכ"ל החברה. מגידו, שייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת סונול במאי 2024, הצטרף לחברה לפני 16 שנים, ולפני כ-6 שנים מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל

אבי מגידו מונה למנכ"ל חברת הדלק סונול. הוא יחליף בתפקיד את ניר גלילי שפרש אחרי 14 שנה בחברה בתפקיד המנכ"ל, כפי שנחשף בכלכליסט בשבוע שעבר.
גלילי ימשיך לכהן מלאחר פרישתו כדירקטור בחברה וכיו"ר חברות האנרגיה הנקייה של הקבוצה הכוללות את חברת הטענת הרכבים החשמליים סונול EV, סונול סולאר וסונול מימן.
סונול מפעילה 250 תחנות דלק וכ-200 חנויות נוחות, ובשנים האחרונות נכנסה לתחומי טעינת הרכבים והגגות הסולאריים וכן לשיווק גז למשקי הבית. בנוסף, נכנסה החברה גם לתחום תחנות המימן, הקימה תחנה ראשונה בצומת יגור עם בזן וכלמוביל, ותקים ביחד עם דוראל עוד שלוש תחנות נוספות.
מגידו (49, נשוי +3), שייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת סונול במאי 2024, הצטרף לחברה לפני 16 שנים במהלכן שימש כסמנכ"ל לקוחות עסקיים וחבר הנהלה בכירה, ולפני כ-6 שנים מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל. מגידו היה אחראי, בין השאר, לפעילות השיווק ללקוחות עסקיים ומוסדיים ברחבי הארץ, על פעילות שיווק הדלקנים ללקוחות ציי הרכב ועל שיתוף הפעולה עם תחנות הדלק הפרטיות.
לאחרונה הודיעה סונול שכבעל השליטה והיו"ר שלה משמש דודי ויסמן, על מינויו של זאב כהן למנכ"ל סונול נדל"ן המחזיקה ב-35 נכסי נדל"ן המצויים בשלבי פיתוח מתקדמים וכן למשנה למנכ"ל סונול.