סגור
תקלה אפליקציית תשלומים ביט
התקלה שהיתה באפליקציית ביט (ללא)

אחרי יותר מ-4.5 שעות: התקלה בביט תוקנה

משתמשים דיווחו כי השעה 16:00 לא ניתן היה לפתוח את אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים ולבצע העברות כספים. במסך הכניסה נכתב כי "המידע לא נטען". על פי הערכות בענף, האירוע נבע מתקלה טכנית ולא מפריצת סייבר. התקלה תוקנה

אחרי יותר מ-4.5 שעות - התקלה בביט תוקנה. הרקע לתקלה עדיין לא ברור, אך בענף העריכו כי האירוע נבע מתקלה טכנית, ולא מפריצת סייבר.
משתמשי אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים, דיווחו מוקדם יותר על תקלה קשה שנמשכה מאז השעה 16:00. המשתמשים סיפרו שלא ניתן לפתוח את האפליקציה ולבצע העברות כספים, ובמסך הכניסה נכתב כי "המידע לא נטען".
זו לא התקלה הראשונה בתקופה האחרונה: לפני חודש, בתחילת יוני, הושבתה הפעילות באפליקצייה במשך כשעה.
ביט היא אפליקציית התשלומים המרכזית בישראל: כ-90% מההעברות מבוצעות דרכה, ויש לה למעלה מ-3 מיליון משתמשים.
מבנק הפועלים נמסר מוקדם יותר: "בשעה האחרונה קיימת תקלה באפליקציית ביט. אנו פועלים להשיב את הפעילות לסדרה בהקדם ומתנצלים על חוסר הנוחות".