סגור

בלעדי
ההסתדרות הלאומית רוכשת את רשת המכללות עתיד

עתיד היא רשת המכללות הטכנולוגיות שמפעילה 20% מהתחום בארץ, בנוסף ל-60 בתי ספר ששייכים לה. הרשת נרכשה מרינה פורת ודיוויד נבות והיקף העסקה נשאר חסוי ומוערך ב-20-30 מיליון שקל

הסתדרות העובדים הלאומית רוכשת את רשת המכללות עתיד מרינה פורת ודיוויד נבות. היקף העסקה נשאר חסוי ומוערך ב-20-30 מיליון שקל. לכלכליסט נודע כי העסקה נחתמה בימים האחרונים. עתיד היא רשת המכללות הטכנולוגיות שמפעילה 20% מתחום ההכשרות הטכנולוגיות בארץ.
עתיד שפועלת בפריסה ארצית הוקמה ב-1990 כמכללה למקצועות הבנייה, רכב ותחבורה חכמה, תעשייה וטכנולוגיה מתקדמת. ומפעילה 4 מכללות ללימודי הנדסאות ו-7 מכללות להכשרות מקצועיות. רשת החינוך הינה רשת בתי ספר המפעילה כ-60 בתי ספר תיכוניים בפריסה ארצית. היא נחשבת לרשת הצומחת ביותר בישראל עם מעל 23 אלף תלמידים וכ-2,200 מורים ואנשי הוראה.


1 צפייה בגלריה
החתימה על מכירת רשת עתיד מימין יעקב ברנד יואב שמחי אייל קרמר גיל דמתי דויד נבות רינה פורת
החתימה על מכירת רשת עתיד מימין יעקב ברנד יואב שמחי אייל קרמר גיל דמתי דויד נבות רינה פורת
מרימים כוסית על העסקה
(צילום: דוברות ההסתדרות הלאומית)

מנכ"ל קבוצת סלע גיל דמתי יעמוד בראש הקבוצה. סלע היא חברה בת של הסתדרות העובדים הלאומית. את העסקה ליווה עו"ד יעקב ברנד ממשרד הרצוג פוקס נאמן מצד הרוכשת ואילו את המוכרים ייצגו עו״ד רון גוטמן ופיליפ ליפשיץ ממשרד בלטר גוט אלוני.
אייל קרמר, מנכ"ל קבוצת עתיד, אמר: "הסינרגיה שבין עולמות ההכשרה למעסיקים הינם המפתח להמשך הצמיחה של המשק הישראלי. הצטרפות קבוצת עתיד להסתדרות הלאומית הינה מכפיל כוח משמעותי אשר יאפשר את המשך הצמיחה של הקבוצה תוך יצירת שתופי פעולה רבים עם המעסיקים המובילים בישראל".
יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, אמר: "בעולם שבו התחלופה במקומות העבודה גואה, חיזוק העובדים ברשת הכשרות אשר תספק להם ולמעסיקיהם, ידע וכלים להשתדרג ולהתקדם בתוך החברה, הוא צעד חשוב והכרחי להמשך שגשוגו של המשק הישראלי. העולם החדש דואג לעובד ולהגשמה העצמית שלו – צעד נוסף לכוח העובר לידיו של העובד".