סגור
מימין שר התקשורת שלמה קרעי ומנכ"ל משרד התקשורת הנכנס אלעד מלכא
מימין: שר התקשורת שלמה קרעי ומועמדו למנכ"ל משרד התקשורת, אלעד מלכא (צילומים: אבי מועלם, האינטרס שלנו - הלובי שלך בכנסת)

בלעדי
קרעי משך מועמדות אלעד מלכא למנכ"ל משרד התקשורת

לאחר שבדיקה בנציבות שירות המדינה העלתה כי מועמדו של קרעי אינו עומד בתנאים למינויו למנכ"ל, נראה כי קרעי העדיף למשוך בשקט את המועמדות על פני קבלת דחייה מוועדת המינויים. ההערכה היא כי מלכא ימונה כמשנה למנכ"ל

שר התקשורת שלמה קרעי משך את בקשתו למינוי אלעד מלכא למנכ"ל משרדו. מבדיקה שנערכה באחרונה בנציבות שירות המדינה התברר שמלכא לא עומד בתנאים למינויו למנכ"ל. נראה שקרעי העדיף למשוך בשקט את המועמדות על פני קבלת דחייה מוועדת המינויים.
ההערכה היא שמלכא ימונה כמשנה למנכ"ל, שהיא משרת אמון, ובהמשך ינסה קרעי למנותו למנכ"ל, כפי שנהגה מירי רגב כשבקשתה למינויו של משה בן זקן כמנכל משרדה נפסלה על ידי ועדת המנויים.
מלכא כיהן במשך מספר שנים כחבר מועצת עיריית ירושלים. הוא התמודד בפריימריז האחרונים בליכוד, אבל ברגע האחרון פרש. הוא ניהל במשך 3 שנים את האגודה לזכות הציבור לדעת שעוסקת במדיניות תקשורת, אך לא נראה שעסק בתחומי הטלפוניה, דואר, ותשתיות תקשורת שהם ליבת עבודתו של המשרד.
מלכא ייסד וניהל את עמותת "האינטרס שלנו", העוסקת בלובי ציבורי ובפתיחת שווקים לתחרות. הוא מרבה לצייץ בטוויטר על תחרות בענפי המשק והורדת המחירים, ותמך ברפורמות כמו רפורמת המזון, החקלאות והתמרוקים.
מלשכת קרעי לא נמסרה תגובה.