סגור
צוות רדיו ynet
צוות רדיו ynet (צילום: עוז מועלם)

מיום ראשון: רדיו ynet יוצא לדרך

ביום ראשון בשעה 7:00 בבוקר ייפתחו שידוריו של הרדיו הדיגיטלי של ynet. המאזינים יוכלו להתחבר אליו מכל מקום וזרם השידור יהיה זמין 24 שעות ביממה

הרדיו הדיגיטלי הראשון בישראל יוצא לדרך: ביום ראשון ב-7:00 בבוקר ייפתחו שידורי ynet radio.
ב-ynet radio תוכלו להתחבר מכל מקום שתהיו. ה"סטרים", זרם השידור יהיה זמין 24 שעות ביממה – ובשעות היום יהיו שידורים חיים, עם יותר מ-30 תוכניות.
מה שומעים? בימים ראשון עד רביעי עוגני האקטואליה הם התוכניות של ישי שנרב ושרון כידון מ-7:00 עד 9:00, דוריה למפל ואודי סגל מ-9:00 עד 11:00, ובזמן הפקקים של הערב – דודו ארז ויואב רבינוביץ' בין 17:00 ל-19:00. אבל זה רק חלק מכ-30 תוכניות שונות שיהפכו רובם גם לפודקאסטים – להאזנה בכל זמן – על פלילים, אוכל, מדע, הורות, חופשות וטיסות, יחסים, יהדות והרבה יותר.
רצועת הכלכלה היומית "כסף חדש" תשודר ב-16:00. גם להייטקיסטים יש רצועה שבועית בשעות הערב – אנשי #פידטק מהטוויטר יעבירו את הפודקאסט שלהם ב-ynet radio. בימי חמישי, כדי להבין את מה שחשוב בכלכלה אל תפספסו את "מנועי הכסף", הפודקאסט המצליח של כלכליסט עם שי סלינס ואורי גרינפלד.
אז איך מגיעים לכל זה? בדף הבית של אפליקציית ynet והאתר תמצאו את הנגן שבלחיצה על play יחבר אתכם לשידור. הוא יימשך גם אם תקראו כתבות ב-ynet - ואפילו אם עברתם לווטסאפ, למייל או לכל אפליקציה אחרת בטלפון. אם אתם במשרד או בבית אפשר לשמוע מהמחשב כמובן, או בטלוויזיה החכמה באפליקציות רדיו. בדרכים תוכלו להפעיל את אפליקציות השמע השונות לרכב – כמו Android Auto למכשירי אנדרואיד ו-CarPlay לאייפון. פספסתם בזמן השידור? התוכניות המלאות יישמרו באזור המיוחד ב-ynet ובאפליקציות הפודקאסטים השונות.