סגור

בלעדי
מנהל מחלקת חקירות במס הכנסה לשעבר תובע שכ"ט של 30 מיליון שקל מבעלי הילטון

רו"ח אבנר נוקראי תבע את עמנואל קורן, שלפי התביעה "מחזיק גם בכשליש מהבעלות במלון הילטון ת"א ואחוזים מכובדים במלון שרתון". לטענתו הנתבע לא שילם לו שכר טרחה על טיפול מקצועי, "שהביא להסדר מס מיטיב עם רשויות המס בישראל וחיסכון של מעל 115 מיליון שקל"

רו"ח אבנר נוקראי מי שבעבר שימש כמנהל מחלקת חקירות במס הכנסה וכיום עוסק בייצוג נישומים ברשויות המס תובע 30 מיליון שקל מעמנואל קורן, בטענה כי האחרון לא שילם לו שכר טרחה.
לפי התביעה קורן הוא "איש עשיר מאוד. בין היתר מחזיק קורן בשרשור גם בכשליש מהבעלות במלון הילטון תל אביב ואחוזים מכובדים במלון שרתון וכן בתאגידים שונים בארץ ובחו"ל.
במסגרת התביעה טוען רו"ח נוקראי באמצעות עו"ד יגאל ויינשטיין ממשרד וולפסון-ויינשטיין כי הוא עוסק בייצוג נישומים ברשויות המס ובמיוחד בהליכי גילוי מרצון וניהול מו"מ בהליכי שומה. במסגרת התביעה מצוין כי "בית המשפט יתבקש להורות על אכיפת ההסכם שנכרת בין הנתבע לתובע, לאחר שהופר באופן יסודי ובוטה על ידי הנתבע, אשר בפועל לא שילם לתובע ולו שקל אחד בגין שכר טרחה, למעט סכום ראשוני נמוך, על טיפול מקצועי של התובע, שהביא להסדר מס מיטיב של הנתבע עם רשויות המס בישראל ולחסכון במס של הנתבע בשיעור של מעל 115 מיליון שקל".

1 צפייה בגלריה
משפט שופט פטיש
משפט שופט פטיש
מנהל מחלקת חקירות במס הכנסה לשעבר תובע שכ"ט של 30 מיליון שקל מבעלי הילטון
(צילום: שאטרסטוק)

עוד נטען בתביעה כי על אף החיסכון המשמעותי הראלי אותו השיג התובע לנתבע, ומתוך רצון להמשך מערכת יחסים מקצועית של התובע עם הנתבע באפיקים נוספים, "הוציא התובע לנתבע בפברואר 2022 חשבון שכר טירחה נמוך מזה אשר היה זכאי לו. למרות ששכר הטרחה המלא לו זכאי התובע עומד על כ-30 מיליון שקל, הרי שבחשבון שנשלח לנתבע נרשם סכום של כ-15 מיליון שקל...להפתעתו של התובע, הנתבע סירב לשלם את החשבון המופחת שנשלח אליו וטען כי חישוב שכר הטירחה מוטעה", נטען. טרם הוגש כתב הגנה.
מעורכי הדין ליויאן סגל ושאול גרוסמן ממשרד מיתר המייצג את עמנואל קורן נמסר: "איננו מנהלים הליכים משפטיים בכלי התקשורת. כתב התביעה טרם התקבל במשרדנו וכשזה יתקבל, נתייחס לכלל הטענות בבית המשפט".