סגור

מנכ"ל גולן טלקום אילן סיגל מונה למנכ"ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי

סיגל כיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פלאפון, ובהמשך גם של יס ובזק בינלאומי. הוא יחליף בתפקיד את רן גוראון, שמונה לאחרונה למנכ"ל הקבוצה

מנכ"ל גולן טלקום, אילן סיגל, מונה למנכ"ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי – כך הודיעה היום (ג') קבוצת בזק, לאחר שדירקטוריון החברה אישר את המינוי. סיגל יחליף בתפקיד את רן גוראון, שמונה לאחרונה למנכ"ל הקבוצה.

סיגל, בעל ותק של יותר משני עשורים בתפקידים בכירים בשוק התקשורת, כיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פלאפון, ובהמשך גם של יס ובזק בינלאומי. הוא חוזר לקבוצה אחרי שכיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של סלקום ובהמשך כמנכ"ל גולן טלקום.
"אילן חוזר לקבוצת בזק לאחר קדנציה מוצלחת בניהול חברת הסלולר גולן טלקום", אמר יו"ר קבוצת בזק, גיל שרון, בהודעה לעיתונות. "במהלך עבודתו רבת השנים בקבוצת בזק הפך אילן למנהל בעל ראייה אסטרטגית, הבנה שיווקית ומיקוד ניהולי. אני מברך את אילן על חזרתו לחברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי, ומשוכנע שהוא ידע להוביל אותן להמשך הישגים בסביבה תחרותית מאתגרת".
1 צפייה בגלריה
אילן סיגל מנכ"ל גולן טלקום החדש
אילן סיגל מנכ"ל גולן טלקום החדש
אילן סיגל
(צילום: רמי זרנגר)
סיגל הוסיף: "אני נרגש ומלא ציפייה לחזור הביתה לקבוצת בזק, ומודה לשרון על האמון והבחירה בי. אני משוכנע שיחד, עובדי ומנהלי פלאפון, יס ובזק בינלאומי, נביא את החברות לשיאים, הצלחות והנאה גדולה מהעשייה".