סגור
ג'ואי שבות שותף מנהל בגרינברג טראוריג תל אביב
ג'ואי שבות, שותף מנהל בגרינברג טראוריג תל אביב (צילום: תומר יעקובסון)

פירמת עורכי הדין האמריקאית גרינברג-טראוריג ממזגת לתוכה את הפעילות הישראלית של מקדרמוט

GT, שמעסיקה 2,500 עורכי דין מסביב לעולם ב-43 משרדים שונים, תצרף את עורכי הדין המובילים של השלוחה הישראלית של פירמת מקדרמוט - מארק סלינג'ר, אייל פלד, גארי עמנואל, ודייויד הוברמן - כשותפים לפירמה

פירמת עורכי הדין האמריקאית גרינברג טראוריג (GT) ממזגת לתוכה את הפעילות הישראלית של פירמת מקדרמוט הבינלאומית.
GT, שמעסיקה 2,500 עורכי דין מסביב לעולם ב-43 משרדים שונים, תצרף את עורכי הדין המובילים של השלוחה הישראלית של פירמת מקדרמוט - מארק סלינג'ר, אייל פלד, גארי עמנואל, ודייויד הוברמן - כשותפים לפירמה. יחד עימם יצטרפו עורכי דין נוספים מהשלוחה הישראלית של מקדרמוט.
פירמת GT מייצגת מספר לקוחות בינלאומיים משמעותיים בפעילות בישראל לצד חברות ישראליות פרטיות וציבוריות, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה ומדעי החיים. בנוסף הובילה הפירמה מספר חברות ספאק ודי-ספאק, ופועלת גם בייעוץ בתחומי רגולציה שונים בארה"ב.
סלינג'ר ייצג חברות בתחומי הבלוקצ'יין, והיה מעורב ב-ICO (הנפקת מטבעות וירטואליים לציבור) הראשונה שנרשמה על ידי רשות ניירות הערך בארה"ב. עמנואל מתמחה בתחומים של ניירות ערך תאגידיים, והוברמן מתמחה בייצוג מנפיקים וחתמים בהנפקות פרטיות וציבוריות. גם פלד פועל בתחום הבלוקצ'יין והקריפטו וכן מייצג חברות וחתמים בתהליכי רישום ברשות ני"ע האמריקאית (SCC).
ג'ואי שבות, שותף מנהל של גרינברג טראוריג בישראל, מסר: "הצוות שמצטרף מביא איתו ניסיון רב בתחומים מגוונים ומעורב בחוד החנית של החדשנות הישראלית. ההצטרפות של הצוות תרחיב את ההובלה של GT בעסקאות מיזוגים ורכישות והייטק בישראל ותחזק אף יותר את הנוכחות המשמעותית שיש לפירמה בישראל".