סגור
לוגו חדש הוט HOT שלטי חוצות
שלטי חוצות של חברת HOT

פרסום ראשון
בעקבות הסדר הפשרה: הוט תספק הטבות למנויים זכאים בהיקף של כ-10 מיליון שקל

הסדר הפשרה הושג במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית בה נטען כי הוט לא הודיעה למנויים במסגרת עסקאות לתקופה קצובה במחיר מוזל כי דמי המנוי החודשיים שלהם עתידים לעלות. הוט הכחישה וטענה כי פעלה כדין, אולם הסכימה להתפשר מתוך רצון טוב

בעקבות פשרה שאושרה על ידי בית המשפט המחוזי מרכז במסגרת תובענה ייצוגית, מנויים זכאים של "הוט" יזכו להטבות בסך כולל של כ-10 מיליון שקל. כמו כן, הוט תתרום לגופים ומוסדות ציבוריים שירותים ומוצרים המשווקים על ידה בהיקף של 2 מיליון שקל. השופט יחזקאל קינר אישר את הסדר הפשרה.
הסדר הפשרה אושר על ידי בית המשפט במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה בשנת 2019 כנגד הוט. זאת, בטענה כי הפרה כביכול במסגרת עסקאות שנכרתו בינה לבין מנויים את הוראות הדין בכך שלא הודיעה להם, במסגרת עסקאות לתקופה קצובה, כי דמי המנוי החודשיים שלהם עתידים לעלות, לכאורה, בתום התקופה הקצובה והמוסכמת שבמהלכה ניתן להם מחיר מוזל.
מנגד, הוט דוחה ודחתה את טענות המבקשים וטוענת כי פעלה כדין וכי הודיעה למנוייה אודות סיום תקופת ההטבה על פי דין ולא גרמה נזק. יחד עם זאת על פי הודעת הסדר הפשרה צוין כי הוט הסכימה למען הסדר הטוב ומתוך רצון טוב וכמחווה שירותית ללקוחותיה ליטול על עצמה התחייבויות לפי הסכם הפשרה שאושר. קבוצת התובעים שעליה יחול הסכם הפשרה כוללת את לקוחות הוט אשר דמי המנוי החודשיים שלהם עלו, לאחר תקופה מוסכמת מראש בה שילמו דמי מנוי מופחתים, וזאת במהלך התקופה שבין 12 ביוני 2012 ועד ל-1 במרץ 2020, וזאת מבלי שהוט יידעה אותם קודם לכן על סיום תקופת המחיר המוזל.
על פי הסדר הפשרה כל אחד מחברי הקבוצה הזכאים, שנמנה עם מנויי הוט במועד מתן הפיצוי, יהיה זכאי לפיצוי בדמות סכום קרדיט שיקלי אשר יוכל לממש בתקופה קצובה בחנויות התוכן המקוונות של הוט. כך למשל, מנוי בהוט VOD עד למיצוי סכום הקרדיט. טרם חושב הסכום המדויק לו יהיה זכאי מנוי השייך לקבוצה המיוצגת. מנוי זכאי יקבל הודעה על כך במסרון או הודעת דואר אלקטרוני או "מעטפית" על גבי מסך הטלוויזיה. המבקשים יוצגו על ידי עו"ד אוהד רוזן ממשרד עו"ד קלעי, רוזן ושות'.
התובעים מורן גנסין ועו"ד עמית גנסין ובא כוחם עו"ד אוהד רוזן מסרו: "הסדר הפשרה שאושר על ידי בית המשפט מעניק ללקוחות שורת שירותים שימושיים, עליהם הם מנויים ומשלמים ממילא בשגרה, ללא כל תשלום, וכן משיא תרומה בהיקף משמעותי למגזרים הנזקקים לכך. מדובר בהסדר שמיטיב ביותר עם חברי הקבוצה".
מהוט נמסר בתגובה: "HOT נוהגת בשקיפות ומעדכנת את הלקוחות בכל האמצעים הנדרשים על סיום המבצע. במסגרת הליך משפטי הגיעה החברה להסכם פשרה לפנים משורת הדין, במסגרתו יוענקו הטבות ללקוחות. יישום ההסכם יחל תוך מספר חודשים והלקוחות הזכאים להטבות יקבלו הודעה אישית במסרון".