סגור
Dun's 100

יוקר המחיה והמצב הכלכלי במדינת ישראל כזרז לגירושין

הריבית עולה ועולה, והזוגיות יורדת ומתפרקת

ההשפעה של עליות הריבית ויוקר המחייה על התא המשפחתי וההתאמות למשבר הכלכלי.
לא סוד שבימים אלו יוקר המחייה, עליית הריביות בהלוואות ובמשכנתאות העמיסו עוד ועוד על התא המשפחתי.
והיום אנחנו כבר יודעים שאתגרים כלכלים מעיבים על ניהול זוגיות טובה וחיי משפחה תקינים, ובמקרים מסוימים מהווים זרז לגירושין.
לקוחות רבים מנצלים את המשבר והלחצים הכלכליים ומחליטים על שינוי דווקא בימים אלו כשהמצב הכלכלי דוחק.
הלקוחות שמגיעים להתגרש בימים אלו, מבקשים מחד לסיים את הנישואים ומאידך להיכנס לתוך תהליך הגירושין ולחסוך עשרות אלפי ₪ בייצוג משפטי .
ללקוחות אלו אני מציעה הליך גישור מהיר ויעיל שחוסך הרבה מאוד כסף על הליכי משפט, משרדי השיק בימים אלו התאמות למשבר הכלכלי - שיטת גישור ייחודית של הליך גישור חדש קצר ויעיל בעלות נוחה לכל כיס, מדובר בכלי שמספק פתרון מהיר חכם ונוח לצדדים, ומבוסס על פסיקת בתי המשפט הרלוונטית בימים אלו, וחקיקה של הדין הדתי והישראלי, ומבוסס על שיטה שמחפשת את האלמנטים המאחדים ולא המפרידים.

1 צפייה בגלריה
עו"ד קרוליין עידן דעות
עו"ד קרוליין עידן דעות
עו"ד קרוליין עידן
(צילום: אלדד פוטו)

והרי בסוף הליכי משפט בדיני משפחה יש תוצאה משפטית בין בני זוג ובמשפחה עצמה, בעניין מזונות הסדרי שהות, ורכוש. התוצאה / ההחלטה מתבססת ברוב המקרים על חקיקה פסיקה ודעת מומחים, אך אורכת זמן, בירוקרטיה ועולה כספים רבים, ולעיתים מעכירה את היחסים בין הצדדים.
הליך גישור אמנם איננו תחליף להליך שיפוטי. אבל בהחלט זוגות ומשפחות שמתאימים לניהול שיח בריא, הגיוני יכולים להעריך סיכון סיכוי בהליכי משפט, ולהגיע להסכם טוב ומטיב לכל הצדדים כזה ששומר על המשפחה גם בדרכה החדשה, ומאפשר להם להתגרש באופן הטוב והמטיב ללא הליכי משפט ודיונים קשים שמהם אין דרך חזרה ביחסים.
לפני שאתם מקבלים החלטות להתחיל בהליכי משפט אני מזמינה אתכם להגיע ולקבל את כל המידע האינפורמטיבי על תהליך הגישור המותאם עבורכם, סוף מעשה במחשבה תחילה ובימים אלו שהשעה דוחקת כלכלית אם החלטתם להתגרש תנסו לבחור בדרכי שלום ולתת אפשרות להידברות.
אין באמור כדי להחליף ייעוץ משפטי פרטני מותאם.
מאת עו"ד קרוליין עידן, מייסדת ובעלים, קרוליין עידן, משרד עורכי דין
d&b – לדעת להחליט