סגור

חברת HOT נערכת לכניסה של דיסני פלוס: תאפשר ריכוז שירותי סטרימינג במקום אחד

החברה הצהירה כי תהפוך את הממירים שלה למרכזי מולטימדיה שיאפשרו בחירה בין תכנים של HOT ושירותי סטרימינג מאפליקציות אחרות בלי לעבור בין האפליקציות. במקביל תשקיע 4 מיליארד שקל בתשתיות תקשורת לצורך האצת פריסת הסיבים על ידי IBC והדור החמישי על ידי הרשת המשותפת לה ולפרטנר

חברת התקשורת HOT הציגה את התוכנית האסטרטגית שלה לשנים הקרובות בתחום הטלוויזיה, שבמרכזן הפיכת הממירים שלה למרכזי מולטימדיה שיאפשרו ריכוז של כלל שירותי הסטרימינג הקיימים. זאת לקראת כניסתה לישראל של דיסני פלוס בקיץ הקרוב.
בין ההכרזות שלה באירוע הבליטה מנכ"לית החברה, טל גרנות גולדשטיין, את שירות DEEP LINK שבמסגרתו הלקוח יוכל לבחור בין תכנים של HOT ושל שירותי סטרימינג מאפליקציות לבחירתו מבלי לעבור בין האפליקציות.
כך, המאגר של מנוע ההמלצות של השירות יהיה מורכב מכלל שירותי הסרימינג שהלקוח ירכוש. השירות, אשר ניתן גם על ידי פרטנר, צפוי להקל על חווית המשתמש אשר מעוניין לצפות בתכנים השייכים לאפליקציות שונות.
1 צפייה בגלריה
דיסני פלוס דיסני סטרימינג
דיסני פלוס דיסני סטרימינג
דיסני פלוס. נערכים לכניסתה בקיץ
(צילום: רויטרס)
עוד במהלך האירוע, HOT עדכנה כי פריסת הסיבים שלה באמצעות חברת IBC עומדת על כ-35% ממשקי הבית, וזו צפויה להגיע לפריסה בכ-1.1 מיליון משקי בית עד לסוף השנה. לצורך השוואה, גם פרטנר מתכננת לסיים לפרוש השנה את רשת הסיבים שלה למיליון משקי בית.
HOT הצהירה שהיא שואפת לסיים את פריסת הסיבים הארצית עד לשנת 2025. עד לשנה זו, החברה גם צופה שתצליח לאפשר גישה לכ-70% מלקוחותיה לרשת דור 5 בסלולר. במסגרת פעולות אלו, החברה תשקיע עד 2025 כ-4 מיליארד שקל בתשתיות.