סגור

671 אובחנו עם קורונה מאז חצות, ירידה במספר החולים קשה

מתוך כ-50 אלף בדיקות שיעור החיוביים עומד על כ-1.4%. מתחילת השבוע אובחנו 4,258 מאומתים חדשים. 104 מאושפזים בבתי החולים, 49 מהם במצב קשה. במקביל: 1,133 ישראלים התחסנו היום בפעם הראשונה

671 ישראלים אובחנו מאז חצות כחיוביים לקורונה. מנתוני משרד הבריאות עולה כי עד שעות הערב (שישי) פוענחו כ-50 אלף בדיקות ושיעור החיוביים עומד על כ-1.4%. מתחילת השבוע אובחנו בישראל 4,258 חיוביים לנגיף.




מעדכון משרד הבריאות עולה כי בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 104 חולי קורונה – מדובר בעלייה קלה לעומת המספר אתמול. מנגד, חלה ירידה במספר החולים קשה, שעמד הבוקר על 54. במשרד הבריאות עדכנו כי עתה 49 חולים מאושפזים במצב קשה, 16 מהם מחוברים למכונות הנשמה.
היום אובחן בישראל הנדבק ה-850 אלף. בכך הפכה ישראל למדינה ה-33 בעולם שבהם מאובחנים יותר מ-850 אלף מאומתים מאז פרוץ המגפה. בקרוב צפויה יפן, שבה תיפתח האולימפיאדה בעוד שבוע בדיוק, לעבור גם היא את מספר המאומתים הזה.
מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 6,444 חולי קורונה – האחרונה שבהם אתמול. לפי משרד הבריאות מתחילת השבוע נפטרו שבעה חולי קורונה. במקביל, ממשיכים הישראלים להתחסן והיום קיבלו 1,133 את מנת החיסון הראשונה ו-5,710 את השנייה.

1 צפייה בגלריה
ניטור קורונה ב בביוב ב אשקלון
ניטור קורונה ב בביוב ב אשקלון
ניטור קורונה בבביוב באשקלון
(צילום: AFP)
מוקדם יותר היום התכנסו השרים לדיון חירום על המשך התפשטות זן הדלתא ברחבי הארץ. בישיבה השתתפו שרי הבריאות, הביטחון, האוצר, ביטחון פנים, הכלכלה, התחבורה והמדע, וכן המשנה לראש המל"ל, היועמ"ש, פרויקטור הקורונה, פרויקטור נתב"ג ומנכ"ל רשות שדות התעופה
בין ההחלטות שסוכמו, הממשלה תקדם באופן מואץ כניסה של בדיקות קורונה ביתיות לשוק - בשאיפה שכבר מהשבוע הבא בתור פיילוט. עוד נמסר כי הממשלה תיערך לאכיפה מוגברת של מתווה ה"תו השמח" בחתונות ואירועים, עם כניסתו לתוקף ביום רביעי. כמו כן, צוות משותף למשרדי הבריאות והתחבורה יבחן את המשך המדיניות בנתב"ג, חגי תשרי וההיערכות לפתיחת שנת הלימודים.