סגור

דעה
טקסט השטנה של אמסלם צריך לפסול סופית את נתניהו

אם רה"מ לשעבר לא מתנער מההשתלחות האחרונה של ח"כ הליכוד, הרי שהוא מאמץ וחותם על פמפלט שטנה למדינת ישראל; ושתיקת בכירי המפלגה הוא בבחינת סופה כמפלגת שלטון ציונית; קבורת החמור שלה

רבים כבר הגיבו על הטקסט של דוד אמסלם, חבר כנסת ושר לשעבר בממשלת ישראל. ומכל התגובות חשוב לפתח אחת בלבד. לא את הקריאה לדין אתי או פלילי, וגם לא הלם וזעזוע לשמם. שניהם מוצדקים, אבל חשוב לומר שהטקסט הזה צריך לקבור סופית את האפשרות שבנימין נתניהו יחזור לשלטון.



1 צפייה בגלריה
דודי אמסלם דוד אמסלם בנימין נתניהו
דודי אמסלם דוד אמסלם בנימין נתניהו
אמסלם ונתניהו בכנסת
(אוהד צוינברג)
"לדרוס את בג"ץ", הם חלק מהאיחולים שהשמיע אמסלם. "כנופיה מטורפת, בולשביקית, אנטי-ציונית השתלטה על המדינה. ראש הממשלה נתניהו הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא", אמר אמסלם שהוא עצמו לא ממש חשוב. מה שחשוב הוא שהטקסט של אמסלם נכתב עבור נתניהו. הקול קול אמסלם אבל הראש הוא נתניהו. ואם נתניהו לא מיהר להתנער ממנו מיד לאחר הפצתו – והוא לא מיהר - בעיניי הוא מאמץ אותו וחותם עליו. מאמץ וחותם על פמפלט השטנה למדינת ישראל.
שטנה למוסדות המדינה ולכל אזרחיה שאינם ביביסטים. לכל אלה מאחל אמסלם חינוך מחדש בטקסט שהוא תמהיל שנרקח מתוכניות העבודה של האפלים שבמשטרים. טקסט שמאיים בהשמדת מתנגדים פוליטיים, מערכת המשפט ואפילו ה"צדק". טקסט שכולו פולחן אישיות למנהיג שכל מי שכופר במנהיגותו האלוקית דינו חורבן.
העובדה שבכירי הליכוד מנתניהו ומטה שותקים היא קבורת החמור למפלגה שפעם זוהתה עם ז'בוטינסקי ומנחם בגין שגם הוא מנרמסיו של אמסלם. הטקסט של אמסלם הוא סופו של הליכוד כמפלגת שלטון ציונית והמרתה הסופית למפלגת שלטון יחיד שבכוונתה להחריב את הדמוקרטיה הישראלית.
לכך בדיוק מכוון הטקסט של אמסלם. הטקסט הזה אמור לפסול אותו מלרוץ לכנסת בבחירות הבאות. הטקסט הזה אמור לפסול את כל מי שירוץ לצדו ולא התנער ממנו. הטקסט הזה אמור לפסול את נתניהו.