סגור

בלעדי
מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך יתמודד על שופרסל

בלוך שמכהן כמנכ"ל חברת החשמל מאז 2015, מסתמן כמתמודד העיקרי מול אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שפרש מהקבוצה בשבוע שעבר. כ־10 מועמדים הציעו עצמם לתפקיד מנכ"ל רשת הקמעונאות, במקום איציק אברכהן הפורש

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, הגיש מועמדות לניהול שופרסל, כך נודע ל"כלכליסט". הוא יתמודד מול אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שפרש ממנה בשבוע שעבר.
בלוך מכהן כמנכ"ל חברת החשמל מאז 2015, וקודם היה מנכ"ל נטפים, yes ונייר חדרה. הוא מסתמן כמתמודד העיקרי מול קילשטיין על כיסאו של מנכ"ל שופרסל הפורש איציק אברכהן. עד כה קילשטיין נראה בעיני רבים מועמד טבעי לתפקיד, גם מכיוון שהיה עד לפני שנה המשנה של אברכהן.
1 צפייה בגלריה
עופר בלוך מנכל חברת החשמל
עופר בלוך מנכל חברת החשמל
עופר בלוך מנכל חברת החשמל
(אוראל כהן)
כ־10 מועמדים הציעו עצמם לתפקיד מנכ"ל רשת הקמעונאות. ועדת האיתור מונה 4 דירקטורים משופרסל בראשות היו"ר יקי ודמני, שלפי ההערכות תומך בקילשטיין. עם זאת, ודמני חבר בדירקטוריון חברת החשמל שמפקח על בלוך. ודמני עצמו מונה לפני כשנה וחצי ליו"ר שופרסל לאחר שגבר על מועמד אחר מחברת החשמל, היו"ר אז יפתח רון טל. בין המועמדים הפנימיים נמצאים גם מנכ"ל רשת הפארם Be של שופרסל אורי וטרמן והמשנה למנכ"ל דוד לרון. לרון, נודע ל"כלכליסט", זוכה לתמיכת ועד העובדים הדומיננטי. הליך הבחירה של המנכ"ל החדש צפוי לארוך 3 שבועות לכל היותר.