סגור
Dun's 100

למי מגיעים כספי הפנסיה שחסכת?

האם הייתם ממשיכים להפריש כספים לקופת הפנסיה, אילו הייתם יודעים כי לא תראו אותם יותר?

במדינת ישראל קמה החובה להפריש כספים לקופות פנסיה, כאשר הרציונל העומד מאחורי חובה זו, היא כי תוכלו להשתמש בכספים אלו בעת שנקבעה. האם הייתם ממשיכים להפריש כספים אלו, או כספי תגמולים, אילו הייתם יודעים מראש כי יש סיכוי ממשי וגדול כי לא תזכו ליהנות מהם כלל וכלל, או באם הייתם יודעים כי ישנו מצב בו יורשיכם לא יזכו להנות מהם ו/או לקבלם?!
בימים אלו הוגשה תובענה ייצוגית לבית המשפט המחוזי בתל אביב, תביעת ענק ע"ס 2 מיליארד ש"ח, כנגד חברות הביטוח, אשר מנסות להתעשר על גביהם של היורשים/המוטבים/השאירים, והנהנות הבלעדיות מכספים אלו ע"ח כספי המבוטחים.
מזה שנים רבות חברות הביטוח, אשר מחזיקות בכספי ציבור, עושות דין לעצמן ונוהגות בהם כרכושם שלהן, תוך רמיסת זכויותיהם של הזכאים להם, אשר נפגעות כאשר פועלות החברות כעולה על רוחן.
קבוצת התובעים בעניין זה, טוענת כי חברות הביטוח מסבות נזקים עצומים לציבור גדול מאוד של אנשים, בכך שאינן מעבירות או נמנעות בכוונת מכוון ובאופן בלתי סביר ובלתי מוגדר, מלהעביר את הכספים המגיעים ליורשים, הנכנסים בנעלי המורישים!
1 צפייה בגלריה
עו"ד איתן קוהלי דאנס 100
עו"ד איתן קוהלי דאנס 100
עו"ד איתן קוהלי
כך, ובצעד הנוגד כל דין וצדק, נמנעות חברות הביטוח בתביעה זו אשר הוגשה, מלהעביר משך כ- 15 שנים (!!!) את כספיה של היורשת לידיה, ונהנות ממנו כאשר הן משיאות רווחיהן על גביה ועל גבי ציבור אנשים שלם.
תובענה זו הוגשה על מנת לשמור על זכויות המבוטחים ויורשיהם, להחזיר להם את כספי החיסכון שנצברו וכן, לפתור את הסוגיה בה החברות מעכבות באופן בלתי סביר את תשלום כספי הפנסיה והתגמולים ומחשיבות עצמן כמעל לחוק ע"י תקנון פרטי ופרטני הנוגד את תקנות הציבור וטובתו, כאילו אין דין ואין דיין, וכאילו היה זה כספם הפרטי – כספים אשר לגביהם הם אמורים היו להיות בגדר של נאמני הציבור- הא ותו לא. זוהי מלחמת הציבור כנגד גופים אלו, מלחמה ראויה בה האזרח צריך וחייב לקבל את זכויותיו.
מאת עו"ד איתן קוהלי – בעלים, איתן קוהלי משרד עורכי דין
כל הרואה עצמו נפגע מחברות הביטוח כאשר הערימו עליו קשיים בקבלת כספיו כיורש, מוטב או מבוטח יכול וזכאי להצטרף כתובע בתובענה ייצוגית שהוגשה .
לבדיקת זכאות יש לפנות לעו"ד איתן קוהלי – משרד עורכי דין בטלפון 03-6127767 ו/או להשאיר פרטים בטופס הר"מ: