סגור
בריאות בארגונים חדש דף כתבה

מבוטחי כללית מושלם הקיפו את כדור הארץ יותר מ-6,500 פעמים

בסוף 2020 השיקה קופת החולים הגדולה בישראל את אפליקציית כללית active, שמעודדת אורח חיים בריא. ההצלחה עלתה על כל התחזיות, ואפילו ראש מערך ביטוחי הבריאות בקופה מתוודה: "הסתובבתי בחניה ליד הבית כדי לעמוד ביעד היומי שלי"

337 מיליארד צעדים שהם כ-270 מיליון ק״מ, ו-25 מיליארד קלוריות שנשרפו – והכל בפחות משנה. זה ההספק המדהים של משתמשי אפליקציית כללית active של כללית מושלם. האפליקציה שהושקה לקראת סוף שנת 2020, בשיתוף עם חברת מובמנט, מעודדת אורח חיים בריא בקרב המשתמשים, שהם גם מבוטחי כללית מושלם. היא מאפשרת לספור צעדים, לתעד את כמות המים שנצרכת במהלך היום, לעקוב אחר מספר שעות השינה ומדדים רבים נוספים הקשורים לכושר ובריאות. המשתמשים צוברים נקודות בהתאם להישגים שונים (למשל עמידה ביעד צעדים יומי, פעילות גופנית ועוד ), שאותן ניתן לממש לרכישת מתנות.
הסיפור הזה מסביר הרבה מהמתרחש ברשתות החברתיות בחודשים האחרונים, בהם התפרסמו עוד ועוד פוסטים של אנשים שמקבלים חבילות ומתנות ומודים לקופת החולים כללית. המתנות קשורות כמובן גם הן לאורח חיים בריא ולעידוד עיסוק בפעילות גופנית, ובהן: שעון חכם לספירת צעדים, אוזניות אלחוטיות, משקל חכם, גומיות לאימונים, משקה בריאות באחד מסניפי re:bar, אביזרי כושר ועוד.
בתוך זמן קצר חלפה האפליקציה על התחזיות המוקדמות, וכוללת כיום יותר מ-500 אלף משתמשים רשומים, כולם לקוחות כללית מושלם בני 16 ומעלה. מלבד ההטבות השוות, יתרון משמעותי של האפליקציה הוא ההתאמה האישית לאורח חייו של המשתמש, עם יעדים ומדדים שמתעדכנים בהתאם להתקדמות האישית. בנוסף, נוצרה גם גרסה בערבית וגם גרסה כשרה של האפליקציה עבור המגזר החרדי, כולל מאמרים מותאמים.
2 צפייה בגלריה
דפנה כרמלי
דפנה כרמלי
דפנה כרמלי
(דוברות כללית)
בונוסים בנקודות ליעדים לטווח ארוך
לדברי דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם, האפליקציה היא מוצר ייחודי שמבדל את כללית מושלם מיתר קופות החולים בישראל. הייחודיות הזו בולטת על רקע ההתקדמות המרשימה של המשתמשים לעבר היעדים האישיים שלהם. ״60% מהלקוחות שנרשמו עומדים ביעד לפחות שבוע אחד בחודש, ו-30% עומדים ביעד כל הזמן״, מסבירה כרמלי. ״תמיד היה חשוב לקדם דרך חיים כזו, אבל מעולם לא נעשה מהלך נרחב כל כך. קופות חולים הסתפקו בלעודד את הלקוחות להפסיק לעשן ולעסוק בספורט״.
התפרצות הקורונה סייעה למהלך של כללית מושלם, כשיותר ויותר אנשים שנסגרו בבתים או הוגבלו לתנועה מינימלית בשכונה – חיפשו אחר דרכים לעסוק בפעילות גופנית. רק כדי לסבר את האוזן, כמות הקילומטרים שצברו משתמשי כללית active שווה ל-6,737 הקפות של כדור הארץ.
העבודות לשיפור ועדכון האפליקציה נמשכות כל העת כדי לשמור על הגיוון ורמת העניין של המשתמשים. ״לאחרונה הוספנו פיצ'ר חדש בשם אקטיב פלוס, שמעניק למשתמשים בונוסים בנקודות ליעדים לטווח ארוך״, אומרת כרמלי. ״בנוסף, נכנסו גם פעילויות אירובי ותזונה מאוזנת, ניתן גם לארגן תחרויות אישיות בין משתמשים – כמו למשל בין בני משפחה – והעובדה שהנתונים חשופים לכולם מדרבנת להתמיד ולהשקיע״.
האפליקציה זכתה בפרס על השקה מנצחת מאיגוד השיווק הישראלי, כשגם הקמפיין שליווה את ההשקה זכה אף הוא בפרסים. לדברי כרמלי, המרדף אחר המטרה והיעד מתוק לא פחות מהאפשרות לקבל מתנה שווה. ״זה משדרג את היום ומכניס מטרות חדשות. מצאתי את עצמי הולכת ברחבי החנייה של הבית שלי אחרי שחזרתי מהעבודה, כדי לעמוד ביעד השבועי של הצעדים שלי. זאת הנעה לפעולה״.