סגור
נהג דורס מפגינים באיילון
נהג דורס מפגינים באיילון (מתוך: טוויטר)

שוחרר הנהג שדרס מפגינים באיילון, במשטרה מעריכים: "נלחץ והתבלבל בין הברקס לגז"

הנהג שדרס וגרם לפציעתם של חמישה מפגינים שחסמו את איילון שוחרר לביתו אחרי בדיקה של בוחני התנועה. במשטרה מקבלים את גרסתו ולפיה פגע במפגינים בטעות

הנהג שתועד דורס מפגינים במחאה נגד המהפכה המשפטית באיילון שוחרר היום (ראשון) לביתו, לאחר חקירה של בוחני תנועה. במשטרה קיבלו את גרסתו, שלפיה מדובר בטעות והוא לא התכוון לדרוס את חמשת המפגינים, שנפצעו באורח קל. בחקירתו אמר כי נלחץ, והתבלבל בין הברקס לגז.
לנהג אין עבר פלילי, ועדי ראייה סיפרו כי לאחר הדריסה הוא עצר את מכוניתו כמה מטרים מהמקום - ונעצר. כבר אז טען כי לא התכוון לדרוס את המפגינים. אחת מהם, צעירה כבת 25, פונתה במצב קל ובהכרה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב. היתר סירבו להתפנות לטיפול רפואי.
אמש חסמו כמה עשרות מפגינים את נתיבי איילון לכיוון דרום, לאחר ההפגנה המרכזית ברחוב קפלן. בתיעוד שפורסם נראה הרכב דורס במכוון קבוצת מפגינים באיילון דרום שחסמה את הכביש, ופוצע כמה מהם. על פי המשטרה, חמישה בני אדם נפצעו באורח קל באירוע. המשטרה עצרה אמש את הנהג שדרס את המפגינים באיילון דרום, והבוקר כאמור הוא שוחרר.
המפגינים הגיעו למקום אחרי הפגנה מחוץ לביתו של השר יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית לאחר המחאה בקפלן - ולאחר שמוקדם יותר היום נעצר מפגין בעקבות שלט שתלה בכניסה לביתו. כמה מהם כאמור ירדו בתום המחאה לאיילון דרום סמוך למחלף ארלוזורוב וחסמו אותו לתנועה.