$
בארץ

בלעדי לכלכליסט

בגלל הירידה בהזמנת מוניות: Gett חותכת ב-50% את דמי הסדרנות לנהגים

מדובר בדמי החברות לתחנות המוניות השונות. שווי ההטבה: 650 שקל. מארק און, מנכ"ל Gett ישראל במכתב לנהגים: "עלינו להתאחד לעזור אחד לשני לצלוח את המצב הקשה בזמן הזה"

אודי עציון 08:3827.03.20

לאחר שנהגי מוניות רבים בחרו להישאר בבית בימים האחרונים בשל הביקוש הנמוך לנסיעות "ספיישל" כחלק מהשלכות משבר הקורונה, מוותרת Gett על 50% מדמי הסדרנות שהיא גובה, במטרה להחזירם לכביש ולסייע להם להתפרנס גם בימי המשבר.

 

 

דמי הסדרנות הם דמי החברות לתחנות. "בימים אלה, אנו בעיצומו של משבר עולמי בו וירוס הקורונה מטיל על המשק כולו צל כבד ואף מצליח לגרום לטלטלה עזה, קשה לתאר במילים את שעובר על כולנו בשבועות האחרונים. חשוב מכל לשמור על עצמנו, על בני משפחתו ועל הקהילה אותה בנינו בשנים האחרונות, ולכן עלינו להתאחד לעזור אחד לשני לצלוח את המצב הקשה בזמן הזה", כתב לנהגים מארק און, מנכ"ל Gett ישראל, במכתב שהגיע לידי "כלכליסט".

 צילום: אוראל כהן

 

"נהגי מסלול פלטינום פלוס ונהגי מסלול ללא הגבלה יקבלו במהלך חודש הבא (אפריל) הנחה של 50% על דמי הסדרנות החודשיים. נהגים הנמצאים כיום במסלול עמלות, יכולים לעבור למסלול פלטינום פלוס ולקבל את ההנחה. אם יש ביניכם נהגים שכבר בחרו להקפיא את דמי הסדרנות, אנו פותחים בפניכם את האופציה לחזור להנות מההנחה. חשוב לציין שאנו כמובן מכבדים כל החלטה שלכם".

 

גט גובה מנהגי מסלול פלטיניום פלוס 1,299 שקל בחודש, כך ששווי ההטבה מגיע ל-650 שקל.

 

במקביל ממשיכה החברה להרחיב את שירות המשלוחים Gett Delivery באמצעות נהגי המוניות, לאחר שבשבוע שעבר הכריזה עליו כשירות ארצי.

 

השירות מאפשר ללקוחות לקבל ולשלוח חפצים, חבילות וכל משלוח עד הבית, כולל חבילות מהדואר ובמקביל – מאפשרת גם לעסקים, ספקים קטנים וגדולים כאחד לקיים מערך משלוחים והפצה, החיוני לעסקים בימי משבר הקורונה, לאחר התקנות החדשות שאוסרות על מסעדות אפילו להפעיל שירותי טייקאווי, איסוקר על ישיבה במסעדות נקבע עוד לפני כן.

 

עד כה השירות עבד במקביל לצי נהגי המוניות של החברה, אולם כעת החברה פתחה אותו גם לנהגים, שמתקשים למצוא נסיעות בתקופה שבה הציבור נדרש להישאר בביתם, והפעילות העסקית נעצרה כמעט לחלוטין.

x