סגור

בלעדי
סוער בבנק הדיגיטלי: רגע לפני ההשקה – בכיר בבנק פורש ועובר לכאל

רועי קציר, סמנכ"ל השיווק המכירות והלקוחות של הבנק הדיגיטלי וואן זירו צפוי לסיים את תפקידו זמן קצר לפני ההשקה הרשמית ולעבור לתפקיד בכיר בחברת כרטיסי האשראי כאל. המהלך עלול להיתפס כהבעת אי אמון בעתידו של הבנק הדיגיטלי

דרמה בבנק הדיגיטלי: רועי קציר, סמנכ"ל השיווק, המכירות והלקוחות בבנק הדיגיטלי (one zero) צפוי לסיים את תפקידו בקרוב ולעבור לחברת כרטיסי האשראי כאל.


פרישתו של קציר, שנחשב למספר 2 בבנק הדיגיטלי, דרמטית נוכח העובדה שהוא נחשב לאחד הגורמים הדומיננטים ביותר בבנק החדש וכי פרישתו מגיעה מספר שבועות לפני ההשקה הרשמית של הבנק.
לפי הערכות, קציר צפוי להתמנות לתפקיד בכיר כמשנה למנכ"ל בחברת כרטיסי האשראי כאל שנמצאת בבעלות דיסקונט ומנוהלת ע"י לוי הלוי.
הבוקר הודיע קציר למנכ"ל הבנק הדיגיטלי גל בר דעה על כוונתו לפרוש. בכירים בבנק הדיגיטלי אישרו לכלכליסט את הפרטים. ההחלטה של קציר, שמכיר את הבנק הדיגיטלי מקרוב מאוד, עלולה להיתפס כהבעת אי אמון מצידו בעתידו של הבנק. לפני תפקידו בבנק הדיגיטלי כיהן קציר כראש מטה סחר ומנהל השיווק של שופרסל וכן במספר תפקידים בכירים בבנק הפועלים.

2 צפייה בגלריה
גל בר דעה מנכל הבנק הדיגיטלי
גל בר דעה מנכל הבנק הדיגיטלי
גל בר דעה מנכ"ל הבנק הדיגיטלי
(צילום: אוראל כהן)
2 צפייה בגלריה
רועי קציר שופרסל
רועי קציר שופרסל
רועי קציר
(צילום: סיון פרג')
ובמקביל למעבר של קציר לכאל, מנהלת האסטרגיה של כאל רוני קאופמן עוזבת - מונתה הבוקר לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס וג'נסיס.
רוני קאופמן (נ+2) בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת התוכנית הבינתחומית לתלמידים מצטיינים באוניברסיטה, שימשה עד היום כמנהלת האסטרטגיה בחברת כרטיסי האשראי כאל. קודם לכן ניהלה מספר תפקידים של אסטרטגיה, פיתוח עסקי וחדשנות בחברות תקשורת ובחברות פיננסיות ובהן, פלאפון, אמדוקס, בזק בינלאומי ומקס.
מינוי זה מצטרף לשורת מינויים שמוביל יניב שיראזי מנכ"ל הקבוצה.