$
אינטרנט

ניסוי דוקומנטרי בצ'ט-רולט

כמה מהגולשים בשירות הווידיאו צ'ט באמת מעוניינים בשיחה, וכמה מהם סתם סוטים? יוצר סרטים ניו יורקי, מהמכורים לאתר, הכין סרטון קצר שעונה על השאלה

אורי גושן 15:0507.03.10

קייסי נייסטאט, יוצר סרטים צעיר מניו יורק, החליט לענות על השאלה שכולם שואלים בנוגע לצ'ט־רולט: כמה מהגולשים בשירות באמת ובתמים מעוניינים בשיחה.

בסרטון בן 6 דקות שהכין, שכבר זכה לכ־400 אלף צפיות בתוך שבועיים בלבד, מתוודה נייסטאט על ההתמכרות לאתר, מתאר את חוויית הגלישה בו ומציג את המיפוי

הסטטיסטי שלו לשירות הצ'ט. והתוצאות? מתוך 90 משתמשים שאיתם שוחח, 71% היו גברים, 15% נשים 14% נכנסו לקטגורייה של סוטים.

 

נתון נוסף שמציג הניסוי הוא פער הגילים. בעוד 17% ממשתמשי האתר הוגדרו "מבוגרים", הרוב המוחץ (83%) הם צעירים עם יותר מדי זמן פנוי בידיים. נוסף על כך, 19 מתוך 20 המשתמשים שהחליפו את נייסטאט בצ'ט על ידי לחיצה על כפתור Next, עשו זאת בתוך 2.9 שניות בלבד. כולם גברים שחיפשו אחר המיעוט הנשי בצ'ט. כאשר נייסטאט צירף לשיחת הווידיאו את חברתו ג'נבייב - הפלא ופלא: 9 מתוך 10 אנשים דיברו איתה במשך מינימום של 2 דקות, כלומר לפחות עד שהיא עשתה את המעשה ולחצה על כפתור ה־Next. 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x