שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

לשחק כל הדרך אל הג'וב הבא

קפצנו לבקר ב-Actiview, חברת HR-Tech המפתחת טכנולוגיית מציאות מדומה (VR) ולימוד מכונה (ML) מהפכנית, המסייעת לארגונים למצוא את העובדים המתאימים ביותר עבורם

במשרדי חברת אקטיביו באזור התעשייה של לוד מפתחים את מה שלדברי המייסדים יעזור לאנשי כוח האדם בחברות גדולות לגייס עובדים ביתר קלות ולקבל הרבה יותר מידע אודות יכולותיהם.

"החברה שלנו מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת לארגונים לבצע גיוסים טובים יותר ע"י איסוף מידע איכותי אודות העובדים באמצעות כלים של מציאות מדומה AI ומדעי המוח. העובד למעשה נכנס לסביבה של מציאות מדומה באמצעות משקפי VR ושם הוא עושה מבחנים קוגנטיביים שיכולים לספק למעסיק מידע אודות העובד הפוטנציאלי". מספר לנו טל קולווין, המייסד המשותף והמנכ"ל של Actiview.

 

 


 

השימוש במערכת והתכנים שמייצרת החברה נראים ומרגישים בחלק גדול מהזמן כמו משחק, רק שבמקרה הזה כל תנועה של השחקן מנוטרת ונרשמת לטובת הסקת מסקנות לגבי כישוריו של המועמד לתפקיד אליו הוא נבחן: "המבדקים האלו מגיעים מהעולם הפסיכוטכני ומשאלונים ותרגילים שנעשים על דף ועט, רק שאצלנו זה קורה ב-VR עם קסדה ייעודית, והשוני הוא שהמבחנים שהם יצרו בודקים את הדרך לפתרון, זאת אומרת היכן המועמד השתהה ואיך הוא בחר לפתור את האתגר שניתן לו, והמידע הלא ורבלי הזה משיג לנו מידע טוב יותר. במקום לשאול שאלות כמו אם אתה מסודר בשיטת העבודה שלך, אתה פשוט יכול לתת למועמד משימה שתסייע לבוחן לדעת את זה." מספר קולווין.

לחברה כבר קיימים שיתופי פעולה ולקוחות ב-11 מדינות, בחברות בסדר גודל של החל מ-1,000 עובדים עד למאות אלפים, בנוסף אם המילה 'פסיכוטכני' נשמעת לכם מוכרת מהצו הראשון זה לא במקרה, גם שם קיים שיתוף פעולה של החברה עם מערכת הביטחון לשיפור תהליך  המיון למגוייסים למערכת הביטחון.

 

החברה שהוקמה ב-2016 גייסה עד היום 18 מיליון דולר בהובלת קבוצת טדי שגיא.

 

קפצנו לאקטיביו בתקופה מאגרת של עולם העסקים בזמן משבר הקורונה בה פוטרו מיליוני אנשים מסביב לעולם מעבודתם, טל מספר שהוא אופטימי לגבי שוק העבודה בעתיד למרות השינויים הדרסטים שעבר בחודשים האחרונים: "זה עולם שהוא אין-סופי, להבין מה ההשפעה של התנהגות וכישורים מסוימים, שוק העבודה הוא עצום, בארה"ב לבדה מגייסים כל שנה 40 מיליון עובדים. המטרה שלנו היא להיכנס לשווקים חדשים ולעזור לארגונים לייצר מתודות ולא לגייס אנשים על סמך תחושות בטן".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x