$

30 דקות או פחות

"הגיע הזמן להילחם במה שקורה ברשתות חברתיות, זו סיבת המוות המובילה בארה"ב"

זוהר לבקוביץ' חזר לישראל אחרי 15 שנה בעמק הסיליקון ואקזיט אחד ענק, וכבר יש לו מיזם חדש עם מטרה גדולה: "אנחנו נותנים לילדים טכנולוגיה משוכללת ויש בזה קסם - אבל גם סכנה"

שירות כלכליסט 11:4028.10.18

"כל ילד שמקבל סמארטפון מחזיק בגישה ליותר מאגרי מידע ממה שהיה לנשיא קלינטון כשהוא היה בבית הלבן, עם כל ה-FBI וה-CIA, זה קסם של דבר - אבל יש בו גם סיכונים. סיבת המוות המובילה בשנים האחרונות בארה"ב היא התאבדויות בגלל מה שקורה ברשתות חברתיות - בגלל בריונות, שיימינג, אנשים שתוקפים מינית. הגיע הזמן להילחם בזה". זוהר לבקוביץ' חזר לארץ אחרי 15 שנה בעמק הסיליקון ואקזיט אחד ענק, ויש לו כבר מיזם חדש עם מטרה גדולה.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

האיש שמכר את אמובי ב-340 מיליון דולר לענקית הטלקום הסינגפורית סינגטל הקים את "לופט גשפט", חברה ששמה לה למטרה להציל ילדים ובני נוער שנופלים קורבן לשיימינג ברשת. הוא לא מאמין שהורים צריכים לחטט בטלפון של הילדים ולבדוק מה קורה שם, אבל כן מספק מספר דוגמאות לגבי מקרים מזעזעים של תקיפת וניצול קטינים וקטינות ברשת.

 

בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות" מספר לבקוביץ' על הפתרון שהוא מתכנן לבעיה הקשה, על החזרה לארץ, היתרון שבהקמת חברה ללא צורך בגיוס כסף מגופים אחרים ואיך ואיך זה מרגיש להיות בצד השני, עכשיו שגם הוא משקיע בסטארט-אפים.

 

מראיינים:

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x