• תפריט
אפליקציות

פרשנות

בנק דיסקונט לא יודע מה עושים צ'טבוטים

הקמפיין הבנקאות הדיגיטלית האחרון של החברה מציג שיחה עם סייענית קולית במכונית, כשבפועל מדובר באדם אמיתי. זאת, כדי להדגיש את המקומות הנפלאים אליהם תגיע הטכנולוגיה בעתיד. בפועל, העתיד הזה כבר כאן

יואב סטולר 13:4308.02.18

קשה לחמוק בימים האחרונים מהפרסומת החדשה של בנק דיסקונט; כחלק מבאז הבנקאות הדיגיטלית מציגה החברה לישראלים את דידי, צ'טבוט שמשתמש במנוע המרת קול לטקסט וטקסט לקול של גוגל לביצוע פעולות בסיסיות בחשבון הבנק.

 

 

אכן, הגיע הזמן שגם נתיני אומת הסטארט-אפ של המזרח התיכון ייהנו מיכולות של סייעניות קוליות בעברית. ועדיין, לאנשי דיסקונט לא תזיק מעט צנעה בהדגשת ההישג הטכנולוגי וקצת יותר נאמנות לאמת.

 

השירות החדש של הבנק השירות החדש של הבנק

 

 

הקמפיין מציג ישראלים נכנסים לרכב שמוגדר כ"חכם מדי", ומנהלים שיחה עם סייענית קולית שמציעה המלצות מותאמות אישית ומדווחת על תוצאות המשחק האחרון של ברצלונה. בסוף הפרסומת מגלים שהסייענית היא אישה בשר ודם, והקריין מכריז ש"טכנולוגיה משוכללת כזו אולי תהיה לנו בעתיד" ושולח את הצופים להיעזר בינתיים בשירותי הצ'טבוט.

 

אלא שכל התכונות והיכולות שבבנק רואים כעתידניות כבר קיימות ומוצעות בידי שורה של סייעניות קוליות, כמו אסיסטנט של גוגל שזמינה בכל טלפון אנדרואיד. אפשר לבקש מאסיסטנט באנגלית בסיסית לדווח תוצאות של אירועי ספורט, להציע דרכי נסיעה או לעדכן בפגישות בלו"ז. אפילו יצרניות הרכב כבר החלו בשילוב הסייעניות של גוגל ואמזון בתוך מכוניותיהן. כך שלא רק שבבנק שוגים לגבי מהו העתיד, הם למעשה תקועים בעבר.

 

 

 

מבנק דיסקונט נמסר: "הפרסומת מבקשת להעביר את חדשנות השירות באופן הומוריסטי על ידי השוואה לכאורה לשירות רכב חכם המזהה את הנהג".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x