שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט

ניצחון הטרולים: 6 תחרויות שגולשים הרסו בדרכים מצחיקות במיוחד

טיילור סוויפט נשלחה לבית ספר לחירשים, הראפר פיטבול מצא את עצמו באלסקה ונוקיה שומעת צלצולים באוזניים עד היום. חברות ומפורסמים שמכריזים על תחרויות רשת לא תמיד יודעים איך זה ייגמר. מיוחד לפורים

דור צח 22:1323.03.16

הקאמבק המשובש של נוקיה

ב-2012, זמן לא רב לפני שמכרה את חטיבת המכשירים שלה למיקרוסופט, נוקיה ניסתה לעשות קאמבק שיווקי. היא הזמינה את הגולשים ליצור גרסה חדשה לצלצול הקלאסי שלה, Grande Valse (הידוע גם כ"טנהנה-טנהנהנה-נהנהנה-נהנה"). אחד הגולשים, שכינה את עצמו The Great Marvelous, הקליט את עצמו שר את הצלצול בקול לא ערב במיוחד - והפך במהירות לחביב הגולשים בפער אדיר מהמתחרים. בנוקיה לא התרשמו ובחרו צלצול אחר כזוכה.

קלאסיקה של נוקיה קלאסיקה של נוקיה צילום: ויקיפדיה

 

הספינה עם השם המגוחך בהיסטוריה

מכון המחקר האקולוגי NERC רק רצה שהגולשים יבחרו שם לספינת המחקר החדשה שלו, שאמורה להישלח לקוטב הדרומי. מה שקרה השבוע כנראה גרם למדענים החביבים להתחרט: במקום הראשון במשאל הגולשים מככב השם האידיוטי והמלבב "Boaty McBoatface", שזכה לעשרות אלפי קולות.

 

 

הראפר שנשלח להתקרר קצת

ואם כבר מדברים על מקומות קפואים, הראפר פיטבול למד בדרך הקשה להיזהר כשהוא פונה למעריציו ברשת. ב-2012 הוא השתתף בתחרות של רשת וולמארט, שבמסגרתה הגולשים יכלו לבחור באיזה מסניפיה הוא יופיע. הם, מצדם, החליטו לשלוח אותו לגלות קרירה בקודיאק, אלסקה. לזכותו ייאמר שהוא לא נרתע מההחלטה, וסיפק כמה תמונות בלתי נשכחות.

 

פיטבול עושה את אלסקה פיטבול עושה את אלסקה צילום: PITBULL

 

בית הספר שעשו לטיילור סוויפט

ועוד מתיחה מוזיקלית. הזמרת טיילור סוויפט רק רצתה לעשות מעשה טוב: היא ערכה תחרות בין 14 אלף בתי ספר בארצות הברית, והבטיחה שתופיע בפני התלמידים שיזכו במירב הקולות. משתמשי מערכת הפורומים השנויה במחלוקת 4chan התערבו, ודאגו לשלוח אותה דווקא לבית ספר לחירשים. בניגוד לפיטבול, סוויפט העדיפה לא להגיע אלא לתרום למוסד 10,000 דולר.

 

טיילור סוויפט. לא זורמת, תורמת טיילור סוויפט. לא זורמת, תורמת צילום: אימג'בנק, Gettyimages

 

ההסתבכות של משטרת ניו יורק

לפעמים הטרלות בתחרויות הן לא רק מצחיקות, אלא גם מחאתיות. כך למדה משטרת ניו יורק, שביקשה מהגולשים להצטלם עם שוטריה והבטיחה לקדם את התמונות הנבחרות בטוויטר שלה. גולשים רבים, כצפוי, הציפו את ההאשתג #myNYPD בתמונות של אלימות משטרתית.

 

הגולשים דווקא הגיבו בהמוניהם הגולשים דווקא הגיבו בהמוניהם צילום: Justin Gamble טוויטר

 

השם שאיבד את הטעם

ליצרנית המשקאות הקלים Mountain Dew היה משקה חדש, בטעם תפוח ירוק, אבל לא היה לה שם מתאים. מה עושים? פונים לגולשים כדי שיבחרו אחד. מה הגולשים עושים? בוחרים שמות איומים במיוחד, שבמקרה הטוב כוללים משחקי מילים על מחלת הסוכרת, ובמקרה הרע כוללים את שמו של אדולף היטלר. מה שנקרא, סר טעם.

 

אל תתנו להם לבחור אל תתנו להם לבחור
בטל שלח
    לכל התגובות
    x