$
Play

PLAY

ספיישל ה-1 באפריל: הכפפות של סמסונג, הגז של לפיד

חברות האינטרנט והמובייל, אתרי חדשות וגולשים מן השורה מילאו את הרשת בבדיחות ומתיחות יצירתיות. לפניכם אוסף של הטובות ביותר - ורשימת סיפורים אמיתיים לחלוטין שרק נשמעים בדויים

נמרוד צוק 16:2601.04.14

1. צלם לי שלפי

 

גוגל תמיד משקיעה במתיחות ה-1 באפריל - וגם השנה היא לא מאכזבת: משתמשי ג'ימייל שנכנסו בשעות האחרונות לאתר קיבלו הודעה על תכונה חדשה, "Gmail Shelfie", קיצור של "Shareable Selfie". השירות מציע לכל אחד לצלם סלפי ולשלוח אותו במייל לחברים - שיוכלו להפוך אותו בקליק לתמונת הרקע של תיבת המייל.

 

הסלפי של גוגל הסלפי של גוגל

  

2. גז צחוק

 

לפניכם דף פיקטיבי שמציג פרודיה על שר האוצר יאיר לפיד; מפעילו פרסם פוסט בו לפיד מצהיר, שהחליט לבטל את העסקה עם תאגיד האנרגיה "וודסייד" לניהול מאגר הגז לווייתן - ובמקום זאת להלאים אותו.

 

בדיחה עצובה. הפוסט של "לפיד" בדיחה עצובה. הפוסט של "לפיד"

 

 

3. יוטיוב חושפת: היורש של גאנגם סטייל

 

ביוטיוב החליטו ללכת על משהו שהוא לא ממש מתיחה אבל מצליח להיות סרטון משעשע. החברה טוענת בו שכל הסרטונים שהועלו כביכול על ידי משתמשים יצירתיים והפכו במקרה לויראליים הם למעשה יוזמה שצולמה על ידה.

 

 

וחשוב יותר: הסרטון חושף מה יהיו הסרטונים הוויראליים של 2014, אלה שעובדים עליהם במעבדות החברה ממש עכשיו. בין היתר תוכלו למצוא את האנשים שעושים תנועות של שעון עם הידיים, אנשים שנכשלים במריחת חמאה על פרוסה, כוכב הפופ האפריקאי קונג פאו או-מאלי עם הלהיט "גלאב גלאב" והורים שעושים שמביישים בפומבי את התינוקות שלהם.

 

4. פסטיבל צלילי שקר בפארק הירקון

 

מטאליקה! לינקין פארק! מיוז! ניין אינץ' ניילס! MGMT! HAIM! למה לבזבז כסף על הרולינג סטונס כשבקרוב יגיע לארץ פסטיבל רוק אמיתי עם השמות הכי חמים? אולי כי הוא לא באמת קורה (הברקה של בן המאירי).

 

הפסטיבל שלא היה ולא יהיה הפסטיבל שלא היה ולא יהיה

 

5. מצאתי את פיקאצ'ו

 

ועוד אחת מגוגל: החברה החלה בקמפיין לאיוש התפקיד החדש והחשוב של צייד פוקימונים. היא קוראת למועמדים להשתמש בגוגל Maps כדי לאתר וללכוד את הפוקימונים הפראיים שמסתובבים בעולם. תפסתם את כולם? התפקיד שלכם.

 

 

6. הגשם הארומטי הראשון בעולם

 

בסניף סיאטל של תאגיד הפרסום הבינלאומי פובליסיס החליטו להשתעשע עם סרטון פרסומת ל-Brand Drops, הגשם הממותג הריחני הראשון בעולם, שמאפשר לתאגידים להוסיף את הניחוח המיוחד שלהם לטיפות גשם. זה היה מצחיק אם פרסומאים לא היו אנשים שחושבים שזה דווקא רעיון הגיוני לגמרי.

 

 

6. הנשר נחת

 

רשת ההלבשה "אמריקן איגל" יצרה פרסומת לקולקציה החדשה שלה, שלא מיועדת לנשים או לילדים אלא לכלבים, שגם להם מגיעה יותר מאופציית ביגוד אחת. איך היא נקראת? חכו לזה... אמריקן ביגל.

 

 

7. המתיחה הטובה בהיסטוריה?

 

זה אולי לא הרחיק לכת כמו תסכית "מלחמת העולמות" המפורסם של אורסון וולס – אבל ב-1957 ביצעה תוכנית החדשות "פנורמה" של ה-BBC מתיחה מושקעת במיוחד, במהלכה שודרה כתבה מפוברקת על "קטיף הספגטי העונתי" בבריטניה. הסרטון הבא מספר את הסיפור שמאחורי המתיחה.

 

8. כמו כפפה ליד

 

לא ברור אם מדובר במקריות או בניסיון מכוון לתאם מתיחות כדי להגדיל אמינות, אבל סמסונג ו-HTC יצאו שתיהן עם דאחקה כמעט זהה: כפפה חכמה. ה"מוצר" הראשון, Samsung Fingers, הוא כפפה בתוכה מוטמע מסך קטן שנטען סולארית ומאפשר לשלוט באפליקציות באמצעות מחוות ידיים ומציע יישומים שימושיים כגון "דבר אל היד". השני, HTC Gluuv, הוא התקן לנשיאת הסמארטפון שמתלבש על היד. זה מצחיק כי לא מעט מהרעיונות האמיתיים של יזמי המחשוב הלביש נשמעים לא פחות מופרכים.

 

הכפפה של סמסונג הכפפה של סמסונג

 

9. היה או לא היה?

 

בלינק זה תמצאו אוסף של סיפורים שנשמעים כמו מתיחות ל-1 באפריל, ואפילו לא מתיחות מוצלחות במיוחד. אבל תאמינו או לא - כל הסיפורים אמיתיים.

 

10. יצאו חומוס

 

ולסיום: משהו משונה קרה לפוסט התלונה של עידו קינן על חומוסיית "בהדונס" ברמת החייל, שהצליח להפוך לסוג של קאלט פייסבוק מקומי אחרי שזכה לאלפי תגובות, כולל דיון ארוך וססגוני עם בעל המקום וכמה מהעובדים. צפו.

  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x