שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט

מטומי רוכשת רשת פרסום למובייל במיליוני דולרים

מטומי הפכה למפעילת רשתות הפרסום הישראלית הגדולה ביותר, עם הכנסות של 230 מיליון דולר בשנה וצמיחה שנתית המוערכת בכ- 50%

אסף גלעד 19:4710.07.13

חברת הפרסום הדיגיטלי מטומי הישראלית בבעלותו של אילן שילוח רכשה את חברת Mobaff האמריקאית, רשת פרסום מבוססת משווקים עצמאיים (אפילייטס) לסלולר. היקף הרכישה לא נמסר אך הוא מוערך במיליוני דולרים, והוא מיועד לחזק את פעילותה של החברה בארה"ב, לאחר שנים שבהם היתה דומיננטית באירופה.  

 

 

מטומי הפכה למפעילת רשתות הפרסום הישראלית הגדולה ביותר, עם הכנסות של 230 מיליון דולר בשנה וצמיחה שנתית המוערכת בכ- 50%.

 

עופר דרוקר (במרכז), מנכ"ל מטומי עופר דרוקר (במרכז), מנכ"ל מטומי צילום: עמית שעל

 

Mobaff היא רשת פרסום מבוססת אפילייטס למכשירי סלולר הפעילה בעיקר בארה"ב. הכנסותיה בשנה האחרונה עלו על 10 מיליון דולר, היא מעסיקה בפלורידה כ- 20 עובדים והיא תמוזג לתוך פעילות פרסום האפילייטס לרשת של מטומי, MediaWhiz, הממוקמת בניו יורק.

 

רכישתה תעניק למטומי נראות גם בתחום הפרסום הסלולרי בארה"ב, לאחר שרכישת MediaWhiz בשנה שעברה הכניסה אותה לתחום רשתות הפרסום בארה"ב. Mobaff מאפשרת, למשל, לחברות הלוואה אמריקאיות לפרסם פרסומת, ולבצע רכישה על גבי פלטפורמת הפרסום עצמה בסלולר, ומבלי לצאת ממנה. מלבד מודעות

פרסום (דיספליי), מספקת החברה הנרכשת גם פרסום בדחיפה, פרסום בחיפוש והקלקה לשיחה.

 

מטומי מעסיקה לפני הרכישה כ-400 עובדים בעולם, מתוכם 230 בישראל. הכנסותיה מוערכות בכ- 230 מיליון דולר בשנה, מחצית מהן בארה"ב, 30% מהן באירופה והשאר בדרום אמריקה ובאסיה.

 

החברה החלה את פעילותה כחברת Adsmarket המספקת מערכת לניהול משווקים עצמאיים (אפילייט), אך התרחבה לתחום פרסום המודעות, פרסום ברשתות החברתיות, פרסום במובייל, במשחקים וכסף וירטואלי. מלבד אילן שילוח (29%) בעלי המניות המרכזיים בה הם ויולה (22%), המנכ"ל עופר דרוקר (9%) וניר טרלובסקי (8%).

בטל שלח
    לכל התגובות
    x