בריטניה: כרבע ממכירות שוק תכני הבידור - דיגיטליות
מכירות התוכן הבידורי הדיגיטלי חצו את קו מיליארד הליש"ט בבריטניה. עם זאת, רוב התוכן עדיין נמכר בתקליטורים למיניהם. לפי הערכות, חנויות המשחקים, התקליטים והספרים במדינה חיות על זמן שאול
- "אייטיונס של אפל תוכל להעיר את תעשיית המוזיקה הישראלית"
- מכה לפורצים: הופסק פיתוחה של אפליקציית Installous המפורסמת
- שיתוף קבצים 2012: "משחקי הכס" שברה את שיא ההורדות הפיראטיות
עיקר המכירות היו בתחום המשחקים, שמהווים 50% משוק התוכן הדיגיטלי במדינה - עליה של 8% מנתוני 2011. לעומת זאת, תחומי המוזיקה המקוונת והסרטים רשמו עליה גבוהה יותר, של 20% ו-15%, בהתאמה.
אף שמכירות הבידור בפורמט קשיח עדיין מהוות את רוב השוק, הן המשיכו להצטמצם ב-2012: דווח כי מכירות ה-DVD וה-CD, כמו גם מכירות משחקי מחשב בחנויות, רשמו ירידה של כ-17.6%.
גורמים בתעשיה המקומית אמרו ל-BBC כי המשמעות היא שאף שהתעשיה הבריטית מצליחה להתמודד עם העידן הדיגיטלי ושהמשתמשים מגלים נכונות לשלם עבור תוכן בידורי ולהוריד אותו - עתידן של חנויות המוזיקה, הסרטים והמשחקים מוטל בספק. עם זאת, קים ביילי, שעומדת בראש התאחדות קמעונאי תכני הבידור בבריטניה, אמרה ל-BBC כי העובדה שרוב מוחלט של המכירות הן עדיין בפורמט קשיח, מעיד על כך שאנשים "מעריכים את האיכות והמוחשיות של מוצר פיזי".