בשולי הרשת: התכשיטים עושים צ'ק-אין
חברה מסן פרנסיסקו מציעה עגילים ושרשראות שמבוססים על שירות המיקום פורסקוור, ומציגים מפה של המקומות שבהם אתם אוהבים לבקר
אם אתם דבוקים למסך הסמארטפון בכל מקום, לפחות תנו לזה ביטוי אמנותי: חברת Meshu מסן פרנסיסקו מצאה דרך יצירתית לקדם את עצמה, ומציעה תכשיטים שמבוססים על פורסקוור. צורת התכשיט עוקבת אחר המקומות שאליהם הלך האדם שעונד אותו, בהתבסס על ה"צ'ק אינים" שביצע בשירות המיקום הפופולרי.
אחרי
בין התכשיטים המוצעים ניתן למצוא עגילים, שרשראות וחפתים. האתר Mashable מציין שהמחירים נעים בין 75 ל-150 דולר, והתכשיטים מגיעים בגוונים נייטרליים ועשויים מכסף, עץ וחומרים נוספים. באופן רשמי משו שולחת את התכשיטים לגולשים בתחומי ארה"ב, אך גולשים מרחבי העולם שמעוניינים בהם יכולים ליצור עמה קשר.
גולשים שלא מחזיקים בפורסקוור, או לא רוצים שכל זר ברחוב יידע לאן הם אוהבים ללכת, יכולים להשתמש באפליקציה של האתר כדי ליצור מפות בעצמם, או לרכוש תכשיטים המבוססים על מקומות שונים בעולם.