אוברון מוכרת את חטיבת הטלוויזיה שלה תמורת 7 מיליון דולר
הרוכשת: טרנסגיימינג הקנדית, שמתמחה בהפצת משחקים על גבי מספר פלטפורמות בו זמנית כגון טלוויזיה ומחשב אישי
העסקה תספק הון נזיל
אוברון משנה בשנים האחרונות את המיקוד שלה מיצרנית משחקים סלולריים למפיצה, ובשנה שעברה הודיעה כי היא מפסיקה לפתח משחקים מקוריים ולהתמקד בפעילות ההפצה שלה שנרכשה בשנת 2007. בהמשך פיטרה עשרות עובדים במשרדיה בארה"ב, ושלושת מייסדיה, הישראלים טל קרת, תומר בן קיקי ועופר ליידנר עזבו את החברה.
טרנסגיימינג הקנדית מתמחה בהפצת משחקים על גבי מספר פלטפורמות בו זמנית כגון טלוויזיה ומחשב אישי. הרכישה תאפשר לחברה הקנדית להגיע אל לקוחות אוברון בהן הרשתות DISH ו- DirecTV בצפון אמריקה ו- Reliance ו- Digital TV באסיה, המגיעות לכ 50 מיליון בתי אב סך הכל. מדובר במשחקי קאז'ואל, כמו טטריס בין השאר, הניתנים להפעלה מתוך ממיר הטלוויזיה הביתי.