$
אינטרנט

מובילים את הרשת: גוגל בראש, אבל פייסבוק צמודה

לפי נתוני נילסן אתרי גוגל עדיין מובילים מבחינת מספר המבקרים האמריקאים, אבל ברשת החברתית הם נשארים הרבה יותר זמן. ואיפה ממוקמות אמזון ואפל?

יוסי גורביץ 12:3002.10.11

תחרות צמודה בין גוגל לפייסבוק על לבו של הגולש האמריקאי: לפי נתוני מכון המחקר נילסן, כ-176 מיליון גולשים בארה"ב נכנסו לאתרי גוגל בחודש אוגוסט האחרון (לא כולל יוטיוב), לעומת 163 מיליון גולשים שנכנסו לרשת החברתית הגדולה בעולם. אתרי יאהו הגיעו למקום השלישי, עם כ-149 מיליון

מבקרים.

 

נתון שצריך להדאיג את מנהלי גוגל, שגם כך רואים בפייסבוק מתחרה מרכזית, הוא משך הזמן ששהו המבקרים בכל אחד מהאתרים: אם בגוגל הם בילו בממוצע 1:48 שעות במהלך אוגוסט, בפייסבוק הם בילו בממוצע 7:46 שעות. גם משתמשי יאהו בילו יותר זמן באתרי החברה – 2:12 שעות – מאשר באתרי גוגל.

 

במקום הרביעי נמצאים שירותי לייב ובינג של מיקרוסופט, עם 134 מיליון גולשים, ובחמישי יוטיוב עם 128 מיליון. אמזון מגיעה למקום התשיעי בדירוג: 74.5 מיליון גולשים בילו באתריה 54 דקות בממוצע. את העשיריה סגרה אפל: מספר הגולשים באתריה היה נמוך במעט מאשר באמזון, אך אותם גולשים בילו בהם שעה ושש דקות בממוצע.

 

מנתוני נילסן עולה עוד שבארה"ב יש כ-276 מיליון איש שיש להם גישה לרשת, אך רק 216 מיליון מהם טרחו להתחבר אליה במהלך אוגוסט. משך השהיה הממוצע של גולשים אמריקאים ברשת עמד באוגוסט על כ-30 שעות וארבע דקות, והם ביקרו בממוצע ב-99 אתרים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x