איביי רכשה סטארט-אפ למבצעים מקומיים תמורת 135 מיליון דולר
ענקית המסחר המקוון רכשה את WHERE במטרה להציע ללקוחות פייפאל את המבצעים שהיא מספקת. המטרה: להגביר את הנוכחות בגזרה המקומית
WHERE מאפשר למשתמשים לקבל באמצעות אפליקציה מידע עדכני על מבצעים בסביבתם - מרכישות זולות ועד ארוחות. השירות יצר אפליקציות לכל הסמארטפונים הנפוצים בשוק האמריקאי: אנדרואיד, בלקברי, אייפון, ווינדוס פון ופאלם. בולטת בהיעדרה אפליקציה למכשירי נוקיה, שפופולריים בארה"ב הרבה פחות מאשר באירופה. ב-WHERE אומרים כי לשירות יש כ-4 מיליון משתמשים שמקבלים עדכונים על מבצעים בסביבתם.
בכוונת איביי לשלב את השירות שרכשה עם פייפאל, כדי לאפשר למשתמשי שירות התשלומים ליהנות מהמבצעים של WHERE. איביי, שפייפאל היא החטיבה הרווחית העיקרית שלה, פונה בשנה האחרונה לשירותים מקומיים, וגם בפייפאל עצמה אומרים כי שירותים מקומיים ושירותי סלולר עומדים בראש מעייניהם.
בשיחה עם עיתונאים, שבה לקח חלק "כלכליסט", אמר מנכ"ל איביי, ג'ון דונהו, כי כי זירת המסחר המקוונת פועלת להגדלת האלמנטיים החברתיים הכלולים בה, ואף בוחנת אפשרות לשיתוף פעולה נרחב עם פייסבוק.