$
אינטרנט

דיווח: LivingSocial מגייסת 400 מיליון דולר, מוערכת ביותר מ-2 מיליארד

אתר הקופונים השני בגודלו בעולם עורך סבב גיוס כספים נרחב במטרה להגדיל את מספר העובדים ולצמצם את הפער מגרופון. לפי בלומברג, המעורבים בהשקעה הם חברות הון סיכון ומשקיעים מוסדיים גדולים

יוסי גורביץ 10:3816.03.11

אתר הקופונים השני בגודלו בעולם, LivingSocial, עומד לסיים בימים הקרובים סבב גיוס כספים של כ-400 מיליון דולר, על פי הערכת שווי הגבוהה מעט מ-2 מיליארד דולר -כך דיווחה הבוקר (ד') סוכנות הידיעות בלומברג.

 

"הוול סטריט ג'ורנל" דיווח הבוקר כי ליווינגסושיאל מנסה לגייס סכום גדול יותר, של כ-700 מיליון דולר. בדצמבר האחרון סיים האתר סבב גיוס כספים שהניב לו כ-183 מיליון דולר, כאשר המשקיעה העיקרית היתה אמזון. 

 

המעורבים בהשקעה, על פי הדיווח, הם חברות הון סיכון ומשקיעים מוסדיים גדולים. מטרת גיוס הכספים היא לצמצם את הפער בין ליווינגסושיאל לגרופון, אתר העסקות המקומיות הגדול בעולם. חברת האנליסטים BIA/Kelsey מעריכה כי היקף שוק העסקאות המקומיות והקופונים עשוי לצמוח ל-3.93 מיליארד דולר בארה"ב לבדה עד שנת 2015.

 

ליווינגסושיאל הולכת בעקבות גרופון, שגייסה עד כה 1.1 מיליארדי דולר בשלושה סבבים של גיוס כספים. הגדול שבהם, שהניב לה 950 מיליון דולר, הסתיים בינואר האחרון, חודש שבו דווח כי החברה נערכת להנפקה.

 

עובדי Livingsocial. מתרחבים עובדי Livingsocial. מתרחבים צילום: בלומברג

 

המטרה העיקרית של גיוס הכספים בשתי החברות היא, על פי ההערכות, עיבוי מערך אנשי המכירות שלהן, שישכנעו חברות מקומיות לבצע עסקאות עמן. ליווינגסושיאל כבר הודיעה שבכוונתה לשלש את מספר עובדיה ל-1,800 איש. גרופון הגדילה לאחרונה את מספר עובדיה לכ-5,000.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x