יוטיוב תכלול את ישראל בפיילוט הפרסום הבינלאומי שלה
גוגל ישראל הודיעה כי במהלך החודש הקרוב ייפגשו נציגיה עם הנהלות משרדי פרסום במטרה למצוא שותפים למיזם, שכולל מתן ייעוץ וסיוע למשרדים מצד אתר הווידיאו
מגוגל ישראל נמסר כי במהלך החודש הקרוב ייפגשו נציגיה עם הנהלות משרדי הפרסום במטרה לאתר שותפים שייקחו חלק בפיילוט, שיושק ב-2011 ועתיד להמשך כשנה. הפיילוט נערך עד כה בארצות הברית, בריטניה, גרמניה, ספרד, איטליה והולנד. קבוצות פרסום שונות בעולם, כמו Omnicom ופובליסיס בבריטניה וקבוצת Havas בספרד, הצטרפו למיזם וחתמו על שיתופי פעולה.
יוטיוב הושקה רשמית בישראל ב-2007, והפלטפורמה עבור המפרסם הישראלי הושקה בנובמבר 2009. מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד, אמר בנושא כי "על פי הערכות emarketer מדצמבר 2009, הצמיחה החזקה ביותר בפרסום המקוון בארה"ב תגיע מהפרסום בוידיאו אשר יעלה מ- 6% מעוגת הפרסום המקוון ב- 2010 ל- 15% ב- 2014. אנו רואים בשיתוף הפעולה הנוכחי הזדמנות להציע למפרסמים בישראל ערוצים יעילים לפרסומות וידיאו".