אפל סוגרת את קוואטרו כדי להתמקד ב-iAd
תסגור את חברת הפרסום הסלולרי שרכשה בינואר, למרות ההצלחה החלקית של iAd. אפל: iAd היא רשת הפרסום הטובה ביותר בעולם, נתמקד רק בה
13:5920.08.10
ממשיכים קדימה למרות האימוץ האיטי: אפל הודיעה אתמול (ה') כי היא תסגור את חברת הפרסום הסלולרי Quattro Wireless, אותה רכשה בחודש ינואר.
בה, עקב התעקשותה של אפל לשלוט בכל שלבי הפקת הקמפיינים. מאפל נמסר כי "אנחנו מאמינים כי iAd היא רשת הפרסום הסלולרית הטובה ביותר בעולם, ואנו נקדיש את כל מאמצינו ומשאבינו לקידומה". אפל תפסיק לפתוח קמפייני פרסום חדשים ברשת, ועד סוף ספטמבר תסגור את הקמפיינים הנוכחיים.
על פי ההודעה, אפל מעדיפה למקד את מאמציה בפלטפורמת iAd אותה הציגה באפריל. למרות דיווחים המעידים על כך שהמפרסמים אינם ששים לפרסם
על פי דיווחים, אפל שילמה 275 מיליון דולר בעבור קוואטרו בתחילת השנה, כדי למנוע מאובדן השליטה בעולם האפליקציות לפלטפורמת האייפון והאייפד.