• תפריט
חדשות טכנולוגיה

חיים ארוכים ב־8 צעדים

לא חייבים לבלוע 150 כדורים ביום. לריי קורצווייל יש גם טיפים הגיוניים יותר

שירות כלכליסט 10:5928.11.08
1. שתו נכון: הימנעו ממשקאות קלים (בעיקר קולה), קפה ומי ברז. כדאי להחליף אותם בתה ירוק ומים מיוננים מטוהרים (כשמונה כוסות ביום).

 

2. צמצמו פחמימות: הפחמימות צריכות להוות רק כשליש מכלל הקלוריות שאתם צורכים, לא יותר. הגוף יזדקק לכשבועיים כדי להיגמל מהצורך בפחמימות.

 

3. בררו את מקור השומן: צרכו שומן שמקורו באגוזים, דגים (בעיקר סלמון), שמן זית, זרעי פשתן, ירקות וטופו. כדי לגוון, תוכלו לאכול גם בשר רזה (עוף או הודו). מומלץ לא לטגן בשמן עמוק, אלא להקפיץ את המזון בווק.

 

4. התאימו את הדיאטה לסוג הדם שלכם: לסוג דם O מתאימה תזונה עשירה בחלבון מן החי, ל־A - מזון מן הצומח. לבעלי דם B ו־AB מומלץ לשלב בין השניים.

 

5. התנקו מרעלים: אכלו שום, בצל, לימון, רוזמרין, כוסברה וירקות ירוקים - ובהם ברוקולי, כרובית וכרוב. כולם מסייעים לטיהור הגוף ממתכות ושאר רעלים מן החוץ.

 

6. שנו טוב והתעמלו: הקפידו על 8-7 שעות שינה בלילה, והתעמלו מדי יום. צעדו 40-30 דקות, מומלץ בעלייה.

 

7. הפחיתו את הלחץ: ערכו רשימת משימות לשבוע הקרוב ובדקו אם עמדתם בהן. הקפידו על יציאה לחופש. שוחחו עם אנשים על בסיס קבוע והקפידו להקשיב לאחרים. קבלו עיסויים. מצאו בן זוג והקדישו לו זמן. היו קשובים וגמישים, אך אל תזניחו את חייכם האישיים. פלרטטו. אל תפסיקו לעשות סקס.

 

8. נהלו חיים מלאים: בלו 10-5 דקות בשמש, תרגלו חלימה מודעת, שהו בסביבה שקטה ונקייה, חפשו את היופי בעולם, הימנעו מחומרנות, הקשיבו לביקורת אבל אל תחיו על פי סטנדרטים של אחרים, מתחו רק ביקורת בונה, אתגרו את עצמכם, היו אסירי תודה והביעו זאת, כתבו יומן, החליפו עבודה מדי פעם בפעם אבל לעולם אל תצאו לפנסיה, היו סקרנים וחפשו אתגרים, שימרו על אופטימיות.

 

(מתוך ספרם של קורצווייל ושל ד"ר טרי גרוסמן "Fantastic Voyage")
בטל שלח
    לכל התגובות
    x