סגור

E-commerce 360
מנכ"ל בוקינג עם צמרת קהילת האיקומרס על במה אחת

ועידת האיקומרס של כלכליסט בשיתוף הפניקס תארח את מנכ"ל Booking העולמית, בכירים מעולם הקמעונאות וסטארט-אפים בולטים בתחום על במה אחת. במוקד הוועידה: הדיגיטציה המואצת שעבר עולם הקמעונאות בעקבות שנה של משבר כלכלי היסטורי

גלן פוגל, מנכ"ל ונשיא ענקית התיירות Booking יהיה הדובר המרכזי בוועידת האיקומרס של כלכליסט בשיתוף הפניקס, שתתקיים ביום שני הקרוב בת"א. בשיחת וידאו הוא יתייחס לשיתוק שעבר עולם התיירות בשנה החולפת, לאתגרים העצומים עמם נאלצה להתמודד החברה, ומה התוכנית האסטרטגית שלהם לשנת היציאה מהמשבר, כזירת המסחר מהגדולות בעולם.
ועידת E-commerce 360 תתקיים ביום שני, 12 ביולי בביתן 10 EXPO, תל־אביב. לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן
8 צפייה בגלריה
גלן פוגל מנכ"ל בוקינג כנס אימורס
גלן פוגל מנכ"ל בוקינג כנס אימורס
גלן פוגל מנכ"ל בוקינג
(צילום: Wei Leng Tay)
בין הדוברים הבולטים בוועידה ניתן למנות את אמיר שלכט, מייסד משותף ומנכ"ל גלובל E שהונפקה במאי האחרון בנאסד"ק לפי שווי של 3.6 מיליארד דולר. החברה פיתחה פתרון המאפשר לוקליזציה של רכישות באתרי מסחר אלקטרוני בינלאומיים, תוך התאמה למטבעות, שפות מקומיות וכן טיפול במשלוחים והחזרות.
יוני בלוך מייסד ומנכ״ל eko שפיתחה פלטפורמה ליצירת וידיאו אינטראקטיבי. החברה פועלת בתחומים רבים, ובין היתר שיתפה פעולה עם גאפ ועם שחקן ה- NBA לברון ג'יימס. עם זאת, ערוץ הפעילות המשמעותי ביותר שלה הוא עם ענקית הקמעונאות וולמארט עבורה היא מייצרת פלטפורמות דיגיטליות, המנסות לתת חוויית קנייה שתגדיל את היקף המכירות באונליין.
8 צפייה בגלריה
אמיר שלכט מנכ"ל Global E כנס איקומרס
אמיר שלכט מנכ"ל Global E כנס איקומרס
אמיר שלכט מנכ"ל Global E
(צילום: רותם ברק)
בין חברות הטכנולוגיה שהנפיקו לאחרונה בבורסה, בולטת גלאסבוקס שהנפיקה לפי שווי של 1.1 מיליארד שקל. החברה מספקת תוכנה לניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים. ירון מורגנשטרן, מנכ"ל החברה ינסה להסביר מה אפשר לעשות עם כל הדאטה שהתוכנה שלו מספקת לחברות.
רון שבילי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות, מערכות מידע וחדשנות בפניקס, ידבר על חדירת האיקומרס לישראל וכניסת השירותים הדיגיטליים בעולם הביטוח.
8 צפייה בגלריה
רון שבילי הפניקס כנס איקומרס 1
רון שבילי הפניקס כנס איקומרס 1
רון שבילי, משנה למנכ"ל הפניקס
על המודל החדש בעולם המסחר שמשלב בין חנויות לבין האונליין נדון בפאנל בו ישתתפו חגי שלום, מנכ"ל טיב טעם, מנכ"ל קורנית דיגיטל, רונן סמואל ונורית שקד, מנכ"לית תן ביס, שלאחרונה הוכרז כי חברת האם Just Eat תרחיב את מרכז הפיתוח שלה בישראל.
8 צפייה בגלריה
נורית שקד מנכ"לית תן ביס
נורית שקד מנכ"לית תן ביס
נורית שקד מנכ"לית תן ביס
(צילום: יח"צ תן ביס )
חברת המזרונים והריהוט רזידנט שמתמקדת בעיקר במכירות בארה"ב הוכרזה כחברת הסחר המקוון הצומחת ביותר בארה"ב על ידי "Internet Retailer", מגזין המדרג את כל הקמעונאים המקוונים הגדולים בארה"ב. מנהל רזידנט ישראל גיל אפרתי יספר את הסיפור המעניין מאחורי החברה בשיחה משותפת עם חגי שרייבר, משנה למנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי של הפניקס.
אפי דהן, מנהל אזור ישראל, מרכז ומזרח אירופה, PayPal ידבר על הכניסה של העסקים הקטנים והבינוניים למסחר אונליין ועל עתיד עולם התשלומים.
8 צפייה בגלריה
אפי דהן פייפאל כנס איקומרס 1
אפי דהן פייפאל כנס איקומרס 1
אפי דהן, מנהל אזור ישראל, מרכז ומזרח אירופה של פייפאל
עוד סטארטאפיסטים בולטים שמספקים פתרונות לעולם הקמעונאות ויציגו על הבמה: מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו שגייסה עד היום 94 מיליון דולר בזכות הטכנולוגיה שפיתחה ומאפשרת הסבה מלאה של סופרמרקטים לחנויות אוטונומיות באמצעות ראייה ממוחשבת; ורד רביב שוורץ, נשיאת Guesty, חברת התוכנה לניהול נכסים לתקופות קצרות שגייסה עד היום כ-110 מיליון דולר; וענת שקד מייסדת ומנכ"לית Nexite המפתחת אפליקציות יישומיות לשימוש בשבב עבור ניהול מלאי וניתוח נתונים מחדר ההלבשה, בדומה לאלו שמתקבלות מרכישות ברשת בשיחה משותפת עם איל איצקוביץ', שותף מנהל, פיטנגו First שמשקיעה בחברה.
יונתן איבגי, סמנכ"ל סחר ב- DHL ישראל ידבר על הפוטנציאל הלא ממומש שיש במסחר המקוון בעולם ה-B2B.
8 צפייה בגלריה
יונתן איבגי DHL כנס איקומרס
יונתן איבגי DHL כנס איקומרס
יונתן איבגי, סמנכ"ל סחר ב- DHL
(צילום: פאבל טולצינסקי)
גלעד תירוש סמנכ"ל הסחר בדואר ישראל ידבר על השיבוש הדרמטי בשרשרת האספקה העולמית שפגע בפעילות הסחר המקוון הגלובאלית בשנה החולפת, מי היו המרוויחים הגדולים מכך, מהן המגמות שהקורונה הדגישה ולאן כל זה הולך מכאן.
8 צפייה בגלריה
גלעד תירוש דואר ישראל כנס איקומרס
גלעד תירוש דואר ישראל כנס איקומרס
גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר בדואר ישראל
(צילום: רמי זרנגר)

את הכנס נסיים בפאנל שיתמקד בעלייה בהיקף ההונאות והחשש הגובר לפגיעה בפרטיות בעקבות הנסיקה בקניות מקוונות. רון עצמון, מייסד Au10Tix איתי לוי, מייסד משותף ומנכ"ל Identiq שגייסה לאחרונה 47 מיליון דולר וליאור סימון שותפה מנהלת ב- Cyberstarts.
8 צפייה בגלריה
ורד רביב שוורץ נשיאת Guesty כנס איקומרס 1
ורד רביב שוורץ נשיאת Guesty כנס איקומרס 1
ורד רביב שוורץ נשיאת Guesty