סגור
כנס איקומרס - עדי רונן אלמגור
(סיני דוד)

כנס האיקומרס
מנכ"לית Buywith: "לייב קומרס הוא טרנד העתיד ובישראל הוא עדיין לא מספיק מורגש"

כך אמרה עדי רונן אלמגור בכנס האיקומרס של כלכליסט במסגרת ראיון שבחן האם לייב-סטרים שופינג הוא טרנד חולף או שמא הוא כאן כדי להישאר; היא הוסיפה כי "בלייב-סטרים שופינג הגולשים מגיעים לזמן איכות עם המשפיעים האהובים עליהם"

"אנו סטארט אפ בתחום הלייב קומרס, טרנד שעדיין אינו מוכר מספיק, זה תחום שיש לו פוטנציאל אדיר". כך אמרה עדי רונן אלמגור מנכ"לית Buywith, בכנס האיקומרס של כלכליסט במסגרת ראיון שבחן האם לייב-סטרים שופינג הוא טרנד חולף או שהוא כאן כדי להישאר?
לדברי רונן אלמגור: "גייסנו עד כה 9.5 מיליון דולר ואנו יושבים בישראל ובריטניה. נושא הלייב קומרס, כלומר הקמעונאות בשידור חי, כולל שלושה מרכיבים: קניות, וידאו וצ'אט. כלומר, יש מנחה ומאות או אלפי צופים שמשתתפים בחוויה באתר קניות. זה טרנד שנולד בסין, השנה נגיע ל-480 מיליארד דולר בתחום- רק בסין. כיום יש אירועים שעושים מובילי דעת קהל שמייצרים מיליארדי דולרים. מעבר לסכומים האדירים, כך מבוצעים 10% ממכירות האיקומרס בסין, עליאקספרס היא השחקנית המרכזית. יש אירועים אדירים בתחום זה גם בארה"ב ומדינות נוספות. למעשה עד 2024 יהיו מכירות בסך 35 מיליארד דולר רק בארה"ב ואנו רואים זאת במותגים שעמם אנו עובדים כמו וולמארט. זה עתיד האיקומרס. העליות מאוד משמעותיות בשווקים כמו אירופה והמזה"ת ויש צמיחה משמעותית – באופנה ובתחום הביוטי כי וידאו מאפשר הדגמה של המוצרים. גם תחום המזון צומח כי ניתן להראות למשל כיצד השף מבשל את המתכון. מוצרי אלקטרוניקה נמכרים גם הם היטב, כי מסבירים על המוצר ועל חוזקותיו. נושא הבית- הריהוט, העיצוב, עשה זאת בעצמך, מאוד חזק וגם תחום הרכב".
עוד ציינה רונן אלמגור כי "אנו רואים שהמשתמשים בסשנים מדווחים על חוויה טובה יותר, וזה בגלל שיש שילוב של בידור ושופינג, זה כמו הדור החדש של ערוץ הקניות. אנו מאפשרים למשל להביא משפיענים יחד עם מומחים, לקיים סקרים, לשחק משחקים. בסופו של דבר זה מצב בו גולשים באים לחצי שעה של זמן איכות עם המשפיעים האהובים עליהם. דוגמה כזו ניתן למצוא למשל בסרטון שנעשה לאחרונה עם נועה קירל ומשפיענית. מעבר לרמת המעורבות הגבוהה, הלקוחות שלנו מדווחים על עליה משמעותית בשיעור ההמרה, כי יש שילוב של מאפיינים שמייצרים דחף לקנות- למשל קופונים דינמיים או הודעה שמפרטת לנו אילו מותגים אנו אוהבים- זה מייצר הכנסות משמעותיות. למשל, בעבודה שעשינו עם רשת הקמעונאות וולמארט הוצעו ללקוחות באונליין קודים להנחות. זהו הטרנד של העתיד ובישראל הוא עדיין לא מספיק מתרחש. זו מהפכה".