סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

בלעדי
ענקית מיקור החוץ WEBHELP נכנסת לארץ ומגייסת 500 עובדים

החברה האירופית מתמחה במתן שירותי תמיכה וניהול לחברות טכנולוגיה, והיא צפויה לגייס בעיקר מהנדסי תוכנה ומומחי לינוקס. את הפעילות בישראל תנהל עינת בנימיני, בכירה לשעבר בגולן טלקום

הענקית האירופית WEBHELP נכנסת לישראל ומתכננת לגייס כאן 500 עובדים בשנה הקרובה, כך נודע ל"כלכליסט". את הסניף הישראלי תנהל עינת בנימיני, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית השירות בגולן טלקום והיתה בין צוות המייסדים של ספקית הסלולר הישראלית. החברה כבר שכרה משרדים במגדלי אלון בתל אביב, אבל מחפשת אחר שטח נוסף וגדול יותר כדי לאכלס את מרכז התמיכה העתידי.


WEBHELP שהוקמה בצרפת ב־2000, נחשבת היום לחברה הגדולה ביותר באירופה בתחום שירותי מיקור חוץ לתהליכים עסקיים (BPO - business process outsourcing) ולאחת החברות הגדולות בעולם בתחום זה. עם המתחרות שלה נמנית במידה מסוימת גם אמדוקס הישראלית, שפועלת בשוק זה תוך התמקדות בחברות טלקום.

2 צפייה בגלריה
WEBHELP מנהלת הפעילות ישראל עינת בנימיני
WEBHELP מנהלת הפעילות ישראל עינת בנימיני
מנהלת הפעילות בישראל, עינת בנימיני
(צילום: שרון לוין)

WEBHELP, שפונה בעיקר לשוק חברות ההייטק בדגש על סטארט־אפים, מספקת להן שירותי ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול מדיה חברתית, תמיכה טכנית וגם שירותי ניהול כוח אדם, בהם הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים קבועים וזמניים. WEBHELP מעסיקה 95 אלף עובדים בקרוב ל־200 אתרים בעולם ויש לה 1,300 לקוחות ב־50 מדינות, בהם פדקס, נספרסו וסיסקו.
על פי החברה, גם ארבע מתוך חמש חברות ההייטק הגדולות בעולם נמנות עם לקוחותיה. WEBHELP היא חברה בבעלות פרטית שנמכרה ב־2019 לקרן השקעות בלגית פרטית בשם GLB לפי שווי של 2.4 מיליארד יורו. לפני כן החברה היתה בבעלות של קרן ההשקעות הנודעת KKR, שרכשה אותה ב־2015 בעבור מיליארד יורו בלבד. שני מייסדיה, אוליבייה דוהא ופרדריק ג'וזה, עדיין עומדים בראש החברה.

2 צפייה בגלריה
WEBHELP מטה החברה צרפת
WEBHELP מטה החברה צרפת
WEBHELP מטה החברה צרפת
(צילום: twitter החברה)

בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז פרוץ הקורונה שהגבירה את הצורך בתמיכה מרחוק בלקוחות מצד אחד ואת הצורך בגמישות בניהול העלויות מן הצד השני, WEBHELP מתרחבת במהירות. לצד פתיחת סניפים במדינות חדשות היא גם ביצעה יותר מעשר רכישות בחמש השנים האחרונות. על פי הערכות, מחזור המכירות שלה הסתכם ב־2.5 מיליארד דולר ב־2021.
בשלב ראשון WEBHELP מחפשת מהנדסי תוכנה, מומחי לינוקס (system administration) ומומחי ביג דאטה. בהמשך השנה היא צפויה להרחיב משמעותית את הצוות גם למשרות נוספות בתחומים כמו תמיכה טכנית, מכירות ושירות.