סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

תשלום בטוויטר? מאסק לא פוסל עמלה ממשתמשים מסחריים וממשלתיים

המיליארדר, שעומד לרכוש את הרשת החברתית ומעוניין להדביק את פייסבוק בשורת הרווח, הבהיר עם זאת כי "טוויטר תמיד תהיה בחינם עבור משתמשים מזדמנים"

אלון מאסק, שעומד לרכוש את טוויטר, אמר אתמול (ג'), שהרשת החברתית עשויה לגבות עמלה "קטנה" ממשתמשים מסחריים וממשלתיים. זאת כחלק מניסיונו של היזם להצמיח את הרווח של החברה אשר משתרך מאחורי זה של יריבות כמו פייסבוק.


"טוויטר תמיד תהיה בחינם עבור משתמשים מזדמנים, אבל אולי נקבע עמלה קטנה למשתמשים מסחריים/ממשלתיים", צייץ מאסק. "קצת הכנסה עדיפה על כלום!"' הוא הוסיף בציוץ נוסף.


בשבוע שעבר דיווחה רויטרס שמאסק מסר לבנקים שיפתח דרכים חדשות לייצר רווח מציוצים, ויפחית בשכר הבכירים כדי להוריד עלויות בפלטפורמת המדיה החברתית. מאסק גם אמר שהוא מתכנן לפתח מאפיינים שיעזרו להצמיח את הרווח, כולל דרכים חדשות להרוויח מציוצים שמכילים מידע חשוב או הופכים לוויראליים.
באירוע גאלה שנערך בניו יורק, מאסק אמר שטוויטר חולשת כעת על "נישה" בלבד, ושהוא רוצה שחלק גדול יותר מהאוכלוסיה ישתמש בה. הוא הציע שינויים בשירות המנויים טוויטר בלו פרימיום כולל הורדת המחיר, איסור על פרסומות ומתן אפשרות לשלם במטבע הקריפטו דוג'קוין.
אחר סיכום העסקה לרכישת טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר בשבוע שעבר, מאסק אמר שהוא רוצה לחזק את הפלטפורמה עם מאפיינים חדשים, להפוך את האלגוריתמים לפתוחים כדי לחזק את האמון בה, להביס בוטים שמייצרים ספאם ולוודא שכל המשתמשים הם אכן בני אדם.