סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
הנהלת CorrActions מימין: ישי בינס ד"ר אלעד הוכמן אילן ריינגולד דפנה שטיינמץ צבי גינוסר
הנהלת CorrActions. מימין: ישי בינס, ד"ר אלעד הוכמן, אילן ריינגולד, דפנה שטיינמץ וצבי גינוסר (צילום: מאי כהן)

הסטארט-אפ CorrActions גייס יותר מ-7 מיליון דולר

הסטארט-אפ פיתח טכנולוגיה למניעת תאונות דרכים באמצעות ניטור הפעילות המוחית של הנהג. את סבב A של החברה הובילה הקרן הטכנולוגית של וולוו והשתתפה בו גם BlackBerry. החברה מעסיקה 18 עובדים בישראל וגייסה מאז הקמתה 10 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ CorrActions, שמפתחת טכנולוגיה למניעת תאונות דרכים באמצעות ניטור הפעילות המוחית של הנהג, גייסה 7.25 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילה הקרן הטכנולוגית של וולוו ואליה הצטרפה חברת BlackBerry המספקת מערכות הפעלה לרכבים. נוסף עליהן השתתפו בסבב Next Gear Ventures, Mobilitech Capital, Regah Ventures, OurCrowd, NextLeap Ventures ו-Stone Ventures.
CorrActions נוסדה בשנת 2019 על ידי ד"ר אלעד הוכמן, נוירופסיכולוג ומדען, וצבי גינוסר. מנכ"ל החברה, אילן ריינגולד, כיהן בעברו כמנהל עסקי ראשי בחברת סוני וכמנהל יחידה עסקית בחברת ברודקום. החברה פיתחה טכנולוגיה המנטרת את הפעילות המוחית של הנהג באמצעות מידע מחיישנים ברכב המנטרים תנועות זעירות בלתי רצוניות של שרירי הגוף, שמושפעות מהתנהגות המוח ומשקפות את מידת התפקוד של הנהג לרבות שכרות, עייפות והסחת דעת. על ידי זיהוי הכשירות המוחית לתפקד, הרכב יכול לשמור על מעטפת הבטיחות של הנהג, למשל להגדיל את מרחק הבלימה, להפחית את המהירות ועוד.
CorrActions נמצאת בתהליכי הטמעת הפתרון שלה ברכביהן של מספר חברות רכב, ותסתייע בהון שגייסה על מנת להאיץ תהליך זה. החברה מעסיקה 18 עובדים בישראל ומגייסת עובדים נוספים, וגייסה מאז הקמתה 10 מיליון דולר.