סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

Reposify גייסה 8.5 מיליון דולר בסבב סיד

את הגיוס של חברת הסייבר הישראלית הובילו Joule Ventures ו-First Rays Venture Partners. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לאתר, לתעדף ולנהל נכסים דיגיטליים של הארגון, שחשופים לאינטרנט

חברת הסייבר הישראלית ריפוסיפיי (Reposify) גייסה 8.5 מיליון דולר בסבב סיד. את סבב הגיוס הובילו שתי קרנות אמריקאיות - Joule Ventures ו-First Rays Venture Partners לצד אנג'לים פרטיים המתמחים בתחום הסייבר.
הפלטפורמה של ריפוסיפיי מאפשרת לצוותי אבטחה לנטר, לתעדף ולנהל את כלל הנכסים הדיגיטליים החשופים לאינטרנט ועלולים להיות מקושרים לרשתות הפנים-ארגוניות. הדרישה לניטור ומעקב אחר נכסים דיגיטליים החשופים לאינטרנט ואחר נקודות התורפה הנלוות להם גדלה באופן דרמטי בעקבות הצמיחה בשימוש של תוכנות SaaS, אפליקציות ושירותי ענן.
כידוע, בשנים האחרונות מיטשטשים קווי ההפרדה בין העבודה לבית - וביתר שאת מאז פרוץ מגפת הקורונה, שגרמה לעובדים רבים ברחבי העולם לקחת את העבודה הביתה. כתוצאה מכך, הרשת הארגונית הפכה לפגיעה יותר ולבעלת נקודות תורפה רבות שאינן ידועות לצוותי האבטחה. ריפוסיפיי פיתחה אלגוריתם שמזהה נכסים דיגיטלים החשופים לאינטרנט ומשייך אותם אוטומטית לארגון שאליו הם שייכים בזמן אמת.
1 צפייה בגלריה
עוזי קריגר
עוזי קריגר
עוזי קריגר, מנכ"ל ריפוסיפיי. "זמנים מרגשים"
(צילום: Reposify)
הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את צוות המו"פ שלה, לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיה ולהעמיק את פעילותה בשוק האמריקאי. החברה הוקמה ע"י ירון טל. שמשמש כיום כ-CTO שלה. בשנת 2017 החל טל לפתח אלגוריתם המזהה ומשייך באופן אוטומטי כל נכס דיגיטלי לארגון ובתחילת 2020 הקים את ריפוסיפיי. החברה מונה כיום 25 עובדים ונמצאת במגמת גדילה.
לאחרונה הצטרף לחברה עוזי קריגר - מנהל בכיר ומנוסה בתחום הסייבר, על מנת לשמש כמנכ"ל החברה ולהוביל את צמיחתה. "אלה זמנים מרגשים", הוא אומר ל"כלכליסט". "ריפוסיפיי משחקת תפקיד מוביל בעיצוב האופן שבו חברות נעות מהר יותר, תוך אבטחת נכסיהם הפונים לאינטרנט".