סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
Grip Security הישראלית גייסה 19 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל

חברת הסייבר הישראלית מספקת טכנלוגיה המאפשרת שליטה מלאה של הארגון על יישומי SaaS שבהם הוא עושה שימוש ואכיפת מדיניות האבטחה שלו עליהם. החברה גייסה בסך הכל 25 מיליון דולר בתשעה חודשים

חברת הסייבר Grip Security (גריפ סקיוריטי), שהוקמה על ידי ליאור יערי (מנכ"ל), עידן פסט (סמנכ"ל טכנולוגיה) ואלון שנקלר (סמנכ"ל מחקר ופיתוח) בפברואר 2021, גייסה 19 מיליון דולר בסבב A - מה שמביא את סך גיוסי החברה ל-25 מיליון דולר בתשעה חודשים בלבד. את הסבב הובילה Intel Capital והשתתפה בו YL Ventures שהובילה את סבב הסיד של החברה בחודש אפריל האחרון.
גריפ מספקת לצוותי אבטחה בארגונים נראות מלאה של כל יישומי ה-SaaS (יישמומים המסופקים למשתמש כשירותים הזמינים באתר הספק) בארגון ומקנה להם שליטה מקיפה על יישומי צל מבלי לפגוע בביצועים או להפריע לתהליכי העבודה בארגון. הפלטפורמה מזהה באופן אוטומטי מאות יישומים, חשבונות פעילים וגם חשבונות רדומים בעלי גישה לא מפוקחת ומתמשכת לנתוני לקוחות. הפתרון של החברה מאפשר לצוותי האבטחה לנהל את הגישה לנכסים ולאכוף את מדיניות האבטחה הארגונית על יישומים אלה.
בעשור האחרון ניכרת עלייה דרמטית בשימוש ביישומי SaaS על-ידי ארגונים, במקביל לתהליכי המעבר לענן, שהואצו בעקבות משבר הקורונה. ארגונים מסתמכים היום על אלפי יישומי SaaS קריטיים (ביניהם מאנדיי, סיילספורס, גונג, סלאק וגיטהאב), להם גישה לנכסים הרגישים ביותר של הארגון, לרבות סביבות הפיתוח, המידע האישי של הלקוחות, נתוני המכירות וקוד המקור. הסכום שגויס ישמש את גריפ להגדלת מספר העובדים מ-25 ליותר מ-75 עובדים בשנה הקרובה, להאצת פיתוח המוצר ולהרחבת החדירה לשוק האמריקאי.
1 צפייה בגלריה
מימין: ליאור יערי, מנכ"ל ; אלון שנקלר, סמנכ"ל פיתוח ; ועידן פסט, סמנכ"ל טכנולוגיות
מימין: ליאור יערי, מנכ"ל ; אלון שנקלר, סמנכ"ל פיתוח ; ועידן פסט, סמנכ"ל טכנולוגיות
מייסדי גריפ, מימין: ליאור יערי, מנכ"ל ; אלון שנקלר, סמנכ"ל פיתוח ; ועידן פסט, סמנכ"ל טכנולוגיות
(צילום: אריק סולטן)
"הצמיחה המהירה של החברה והרוח הגבית לגיוס תשעה חודשים אחרי ההקמה נשענות על הצוות יוצא הדופן שנבנה בה", אומר המנכ"ל יערי. "כחברה, חשוב לנו שכלל העובדים והעובדות ירגישו מחוברים לעשייה ולמוצר. פיתחנו מוצר חדשני - פיתרון אבטחה אוטומטי שנותן מענה לצרכים אקוטיים של ארגונים. העבודה בגריפ מעניקה הזדמנות לעבוד עם אנשי עשייה מהשורה הראשונה וזה מה שמושך כשרונות נוספים להצטרף אלינו, ומאפשר לנו לגדול בלי לוותר על איכות".