סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת הסייבר הישראלית Cybersixgill גייסה 35 מיליון דולר לזיהוי עברייני רשת

מור קרנות גמל ופנסיה ו-REV Venture Partners הובילו את הגיוס בסבב B לחברה שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת איסוף מודיעין אוטומטי לצורך מעקב אחר איומים ודפוסי התנהגות של פושעי סייבר. "מהירות תקיפות הכופר רק עולה והצורך במודיעין מדויק ומהיר הוא חיוני כפי שלא היה מעולם"

חברת הסייבר Cybersixgill גייסה 35 מיליון דולר בסבב B. את הסבב הובילו מור קרנות גמל ופנסיה ו-REV Venture Partners, והשתתפו בו הקרנות המלוות מהסבבים הקודמים, בהן משקיעת הסיד הראשונה Elron Ventures לצד CrowdStrike SonaeIM ו-OurCrowd.
הטכנולוגיה של החברה מאפשרת איסוף מודיעין אוטומטי לצורך מעקב אחר איומים, שליפה מהירה של מידע רלוונטי מתוך בסיסי נתונים, דירוג האיומים על סמך הסבירות שינוצלו ויצירת פרופילים ודפוסי התנהגות של עברייני סייבר.
הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעה בחברה ל-56 מיליון דולר. הכספים ישמשו להרחבה משמעותית של בסיס הלקוחות, המשך השקעה בפיתוח החדשנות, הרחבת אבטחת טביעת הרגל הדיגיטלית והגדלת המכירות והשיווק. החברה מעסיקה כיום 104 עובדים.
1 צפייה בגלריה
שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill
שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill
שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill
(צילום: Cybersixgill)
לדברי שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill, "במציאות שבה הפשיעה בסייבר צומחת בקצב מהיר מאי פעם ומהירות תקיפות הכופר רק עולה, הצורך במודיעין מדויק ומהיר הוא חיוני כפי שלא היה מעולם"