סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי vimeo וימאו
עובדי vimeo וימאו (צילום: Vimeo ישראל)

פלטפורמת הווידאו Vimeo פיטרה 6% מעובדיה

ביוני אשתקד הכריזה החברה כי בכוונתה להכפיל את מספר עובדיה בארץ, אבל כעת, לאור אי הוודאות בתעשייה, היא מפטרת עשרה מתוך 120 העובדים שלה כאן ו-70 עובדים בסך הכל. המנכ"לית אנג'לי סוד: "מבחינתי זה כישלון אישי שאני מרגישה היטב"

ענקית הוידאו וימאו (Vimeo) מפטרת 6% מעובדיה בארץ ובעולם. החברה מעסיקה בכל העולם כ-1,200 עובדים כך שמספר המפוטרים בכל העולם עומד על כ-70 ובישראל על פי הערכה הוא עומד על כ-10 עובדים מתוך 120 עובדיה כאן. ביוני אשתקד עוד שאפה החברה להכפיל את מספר עובדיה בארץ אבל כעת, עקב המצב בעולם, נאלצה לבצע קיצוץ רוחבי עולמי.
מרכז הפיתוח של החברה בישראל מבוסס על שתי רכישות שהיא עשתה כאן בשנים האחרונות. ב-2019 היא רכשה את חברת מגיסטו בכ-100 מיליון דולר וב-2021 את את חברת Wibbitz.
וימאו היא פלטפורמת וידאו בעלת מיליוני משתמשים ומיליארדי קטעי וידאו המציעה מוצרי וידאו ליוצרים, לעסקים ולארגונים.
"האנשים שלנו הם מה שעושה את Vimeo למצוין ואיבוד כל אחד מהם הוא כישלון אישי שאני מרגישה היטב", אמרה מנכ"לית Vimeo, אנג'לי סוד. "אבל לאחר הערכת תנאי השוק המאתגרים וחוסר הוודאות שלפנינו, אני מאמינה שזו הפעולה האחראית שבה יש לנקוט. זה הדבר הנכון לעשות, אבל הוא כואב והוא משפיע על מקומות העבודה ועל החיים של אנשים שאכפת לנו מהם ועבדנו איתם, זה לצד זה".