בלעדי
אפספלייר הישראלית במו״מ מתקדם למכירתה לפי שווי של 4.5-3.5 מיליארד דולר
החברה שהוקמה ב-2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן ומעסיקה 1,300 עובדים פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לבעלי אפליקציות לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר שלהם. על פי הערכות, הרוכשת שבדרך היא קרן השקעות פרטית
חברת אפספלייר הישראלית (AppsFlyer) נמצאת במשא ומתן מתקדם למכירתה לפי שווי של 4.5-3.5 מיליארד דולר, כך נודע לכלכליסט. על פי הערכות, הרוכשת תהיה קרן השקעות פרטית. לצורך תהליך המכירה בחרה החברה את בנק השקעות גולדמן זאקס. בגיוס המשמעותי האחרון שביצעה אפספלייר בשנת 2020 הוערך השווי שלה בכ-2 מיליארד דולר.
מאז הגיוס האחרון גדלו הכנסות החברה פי 3 והחברה שומרת על רווחיות זה מספר רבעונים. המוצרים החדשים שהשיקה בשנתיים האחרונות הביאו לעלייה בצמיחה של החברה.
אפספלייר מעסיקה כ-1,300 עובדים והיא רושמת הכנסות של כ-400 מיליון דולר בשנה, לצד תזרים מזומנים חיובי. אפספלייר הוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לבעלי אפליקציות לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם: חיפוש בגוגל, מודעה בפייסבוק או בטוויטר, דיוור ישיר למייל, הודעת SMS, קמפיין טלוויזיוני ועוד.
החברה ביצעה בשנים האחרונות מספר רכישות שהרחיבו את פורטפוליו המוצרים שלה. בין המשקיעים בחברה הישראלית General Atlantic , קרן ההשקעות של סיילספורס , קרן הצמיחה של גולדמן זאקס, קומרה קפיטל, DTCP, פיטנגו צמיחה ומגמה.
מהחברה לא נמסרה תגובה.






























