סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי חברת הסטארטאפ Ask-AI
עובדי חברת הסטארטאפ Ask-AI (Ask-AI)

חברת הסטארטאפ Ask-AI גייסה 11 מיליון דולר

סבב הגיוס מביא את ההשקעה ב-Ask-AI מאז הקמתה ל-20 מיליון דולר; החברה מפתחת כלי Generative AI פנים ארגוניים ומעסיקה כ-40 עובדים במרכזי הפיתוח בת"א ובטורונטו; בין לקוחותיה ושותפי הפיתוח ניתן למצוא גם את Monday.com

חברת הסטארטאפ Ask-AI, המפתחת כלי Generative AI פנים ארגוניים, גייסה 11 מיליון דולר בסבב A. הסיבוב הובל על ידי קרן Leaders Fund הקנדית ובהשתתפות משקיעים בחברה מסבב הסיד, בהם Vertex Ventures, State of Mind Ventures ונוספים. סבב הגיוס מביא את ההשקעה ב-Ask-AI מאז הקמתה ל-20 מיליון דולר.
מאחורי החברה שהוקמה בסוף 2021 עומד ד"ר אלון טלמור, המשמש כמנכ"ל. הוא הקים בעבר את הסטארטאפ BlueTail שנמכר לסיילספורס ובהמשך הפך למדען הנתונים הראשי בסיילספורס.
בצוות הבכיר של החברה נמצאים פרופ' יהונתן ברנט, שמוביל את תחום ניתוח השפה הטבעית באוניברסיטת תל אביב, דפנה לברן לשעבר סמנכ"לית ו-Chief Of Staff בפיוניר, ועוד בכירים ומספר פרופסורים, דוקטורטים ומאסטרנטים בתחום ה-NLP.
החברה מעסיקה כיום 40 עובדים במרכזי הפיתוח בתל אביב ובטורונטו. בין לקוחותיה ושותפי הפיתוח ניתן למצוא את Own ,Yotpo Instawork, Callrail, Hibob, Monday.com, Snyk ועשרות נוספות.
המטרה של החברה היא לפתח פתרונות מבוססי בינה מלאכותית שיסייעו לחברות לשפר את יעילות הטיפול במשימות החוזרות על עצמן, לנהל את הידע הארגוני ולהבין טוב יותר את צרכי ורצונות לקוחותיהם. היא מסייעת לעובדים ולמנהלים להיות פרודוקטיביים יותר ולקבל במהירות תשובות מדויקות לשאלות ומידע לצורך תמיכה והצלחת לקוחות, ניהול מוצר, מו"פ ומכירות.
מאגרי הדאטה של ארגונים נשמרים כיום במספר רב של פלטפורמות, כולל סלאק, מיילים, כלי שיווק דיגיטאליים, מסמכים עסקיים, אינטרקציות עם לקוחות בפלטפורמות שונות, כרטיסי לקוח, מאגרי ידע ועוד.
איסוף הנתונים הרלוונטיים בעת קבלת החלטה או במהלך אינטראקציה עם לקוח היא כמעט בלתי אפשרית. הפתרונות הקיימים בתחום ה-Generative AI אינם מצליחים לקלוע בצורה מספקת לצרכים של העובדים ולכן הם אינם מצליחים לצבור פופולריות ולהביא להשפעה חיובית על פעילות החברה.
הטכנולוגיה של Ask-AI משלבת בינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית עם הבנה עמוקה של השאלות והשיח האנושי ויכולת לנתח אוטומטית טקסטים ארוכים ולסכם אותם במשפט אחד ברור.