סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

בילדוטס גייסה 60 מיליון דולר לייעול תהליכי בנייה

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת סינכרון בזמן אמת בין המצב באתר הבנייה, תוכניות הבנייה, לוחות הזמנים והתקציב. הפיתרון משמש פרוקיטים של מגורים ומסחר של כמה מהחברות הגדולות בארץ ובעולם. עשינו צעד נוסף לעבר החזון של ניהול ביצוע מבוסס מידע אובייקטיבי ומהימן

חברת בילדוטס (Buildots), שפיתחה מערכת לייעול ענף הבנייה, גייסה 60 מיליון דולר בסבב C. החברה שהוקמה ב-2018 פיתחה טכנולוגיה שמשווה באופן רציף בין המצב באתר הבנייה, תוכניות הבנייה ולוחות הזמנים של הפרויקט. המערכת מתפקדת כחדר בקרה וירטואלי עבור צוות הפרויקט ומאפשרת קבלת החלטות בזמן אמת המשפיעה באופן דרמטי על היכולת לעמוד בלוחות הזמנים ובתקציב.
בין אם מדובר במשימה שעל פי קצב העבודה הנוכחי אינה עתידה להסתיים בזמן, שקע שהותקן במקום הלא נכון או ירידה בקצב העבודה באחת המלאכות, המערכת מזהה ומתריעה בפני המנהלים הרלוונטיים, ובכך מאפשרת להם לקבל החלטה ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה.
לאחר שסייעה לפרויקטים של מגורים ומסחר של חברות גדולות בארץ ובעולם כמו תדהר, Build Group, Wates ו-NCC, בילדוטס ממשיכה לצמוח במהירות בצפון אמריקה, באירופה ובישראל. החברה מעסיקה כיום יותר מ-200 עובדים, מתוכם כ-130 במשרדי החברה בתל אביב והשאר במשרדים בלונדון ובמיקומים נוספים באירופה ובצפון אמריקה.
כעת, החברה מרחיבה את השירות ומאפשרת ייעול תהליכים נוספים עבור צוותי הבנייה. בלכ הנוגע לתהליכים פיננסיים, לדוגמה, בילדוטס מספקת כעת דיווחי ביצוע מותאמים לדרישות התשלום בפועל, המאמתים במהירות בקשות לתשלום של קבלני משנה. כתוצאה מכך, חל שיפור בשקיפות המאפשר לכל הגורמים המעורבים בפרויקט לעבוד באופן מסונכרן. הפתרון של בילדוטס מאפשר חיסכון של מאות שעות של מעקב ידני אחר הביצוע ומסייע למקבלי ההחלטות לתכנן תהליכי בנייה באופן מדויק יותר מבעבר.
1 צפייה בגלריה
מימין: מייסדי בילדוטס אביב לייבוביץ׳, יקיר סודרי ורועי דנון
מימין: מייסדי בילדוטס אביב לייבוביץ׳, יקיר סודרי ורועי דנון
מימין: מייסדי בילדוטס אביב לייבוביץ׳, יקיר סודרי ורועי דנון
(צילום: אייל טואג)
רועי דנון, מייסד משותף ומנכ״ל החברה, מסר: ״סבב הגיוס הנוכחי מאפשר לנו להרחיב את הפתרון המוצע באופן מהיר יותר ומקרב אותנו צעד נוסף לעבר החזון של ניהול ביצוע מבוסס מידע אובייקטיבי ומהימן. ייעול תהליך קבלת ההחלטות של בעלי תפקידים נוספים בצוותי הבנייה הוא מרכיב מרכזי שמסייע לשיתוף הפעולה בין הגורמים השונים ובא לידי ביטוי בתהליכי עבודה יעילים יותר וחיסכון רב של זמן וכסף״.
את סבב הגיוס הנוכחי, שמגיע פחות משנה לאחר סבב גיוס B, הובילו במשותף קרנות ההון סיכון Viola Growth ו-O.G. Tech יחד עם המשקיעים הקודמים TLV Partners, Lightspeed Venture Partners, Future Energy Ventures ו-Maor Investments. עד כה גייסה החברה 106 מיליון דולר.