סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חוסר הוודאות הכלכלי מגיע למיקרוסופט: מאטה את קצב גיוסים

על רקע העלייה באינפלציה והמחסור בעובדים בארה"ב, החברה מצטרפת לענקיות טכנולוגיה שהודיעו על מהלך דומה, ביניהן אנבידיה, מטא, אובר וטוויטר. דובר מיקרוסופט: "אנחנו מוודאים שהמשאבים הנכונים מוקצים להזדמנויות הנכונות"

מיקרוסופט הודיעה כי בכוונתה להאט את קצב הגיוסים בחטיבות נבחרות, זאת בעקבות מהלכים דומים מצד ענקיות הטכנולוגיה, ביניהן אנבידיה, מטא, אובר וטוויטר, כך לפי דיווח באתר Barron’s. דובר החברה מסר כי המטרה היא לוודא שהמשאבים הנכונים מוקצים להזדמנויות הנכונות כחלק מההתכוננות לשנה הפיסקאלית החדשה, שמתחילה ביולי.
"כחלק מההכנות של מיקרוסופט לשנה הפיסקאלית החדשה, אנחנו מוודאים שהמשאבים הנכונים מוקצים להזדמנויות הנכונות", מסר הדובר. "מיקרוסופט תמשיך להעלות את מספר העובדים בשנה הקרובה אך תתמקד בצוותים אליהם מועברים המשאבים הללו".

1 צפייה בגלריה
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה ב פורום הכלכלי העולמי ב דאבוס
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה ב פורום הכלכלי העולמי ב דאבוס
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה
(צילום: AFP)

בסוכנות הידיעות בלומברג דיווחו כי ההחלטה על האטת הגיוסים נובעת מחוסר הוודאות הכלכלי ותורגש במיוחד בחטיבות הווינדוז, האופיס והצ'ט.
ההודעה מתפרסמת לאחר שמוקדם יותר החודש הודיעה החברה כי בכוונתה להכפיל את תקציב השכר לעובדים הקיימים, זאת לנוכח המחסור בעובדים בארה"ב והאינפלציה הגבוהה.
בדומה למיקרוסופט, באנבידיה הודיעו לאחרונה על האטה בגיוסים על מנת למקד את התקציב על העובדים הקיימים, על רקע העלייה באינפלציה. גם באובר, הכריז המנכ"ל דארה קוסרשאהי כי החברה "מתכוונת להתייחס לגיוס עובדים כפריבילגיה ונמשיך לדון היכן ומתי נוסיף למצבת כוח האדם". מוקדם יותר החודש מטא, החברה האם של פייסבוק, הודיעה כי היא מקפיאה את התוכניות להוסיף עובדים.