סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

גילת טלקום תספק שירותי אינטרנט סיבים

החברה שעסקה עד כה במתן שירותי תקשורת לוויינית ניידת למטוסים, אוניות ורכבות, מתמקדת כעת בלקוחות עסקיים, ותציע חבילות של 100 מגה־ביט עד 1 ג’יגה. בהמשך תציע שירותים משלימים של אינטרנט יחד עם פתרונות ענן, אבטחה, שירותי נתב ועוד

חברת גילת טלקום גלובל, בניהולו של איציק בן אליעזר, הודיעה שתתחיל לספק שירותי אינטרנט על בסיס סיבים. החברה מתמקדת כעת בלקוחות עסקיים, ותציע חבילות של 100 מגה־ביט עד 1 ג’יגה. בהמשך החברה תציע שירותים משלימים של אינטרנט יחד עם פתרונות ענן, אבטחה, שירותי נתב, ענן ועוד.
גילת טלקום עסקה עד כה במתן שירותי תקשורת לוויינית ניידת למטוסים, אוניות, רכבות ועוד.


בנוסף לכך החברה סיפקה שירותי אינטרנט ללקוחות במדינות שונות. מרבית לקוחותיה נמצאים באפריקה, אך היא פועלת גם באסיה, באירופה ובצפון אמריקה. בישראל החברה פועלת עם גופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.
גילת טלקום אינה מעוניינת לפרוס בעצמה סיבים אופטיים, אלא רק לספק שירותי אינטרנט על בסיס התשתיות הקיימות כעת, וכבר נמצאת במגעים עם מספר חברות בעלות תשתית סיבים.

1 צפייה בגלריה
הלווינים של גילת  2
הלווינים של גילת  2
הלווינים של גילת 2
(קרדיט: גילת טלקום)

בחברה מעוניינים להשתמש ביכולתה לספק שירותי תקשורת לוויינית ולספק ללקוח אינטרנט עם אפשרות לרשת תקשורת לוויינית, הפעילה גם במקרים שבהם תשתית האינטרנט נפגמת, כגיבוי.
בשבוע שעבר סיימה קרן פימי של איש העסקים ישי דוידי את מכירת יתרת אחזקותיה בגילת לוויינים, החברה־האם של גילת טלקום, לחברת פניקס, ומכרה את ה־15% אשר נותרו לה בחברה תמורת 70 מיליון דולר. כעת הפניקס מחזיקה ב־20% מחברת גילת לוויינים.