סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

סייברארק מקימה קרן של 30 מיליון דולר להשקעות בחברות סייבר

קרן ההשקעות החדשה של החברה הישראלית שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 4 מיליארד דולר תנותב לחברות בשלבי סיד -A, בהיקפי השקעה של מיליונים בודדים לחברה. היו"ר והמנכ"ל אודי מוקדי: "רצינו להוסיף מנוע שיחבר אותנו לאקוסיסטם של הסטארט-אפים"

סייברארק (CyberArk), חברת הסייבר הישראלית שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 4 מיליארד דולר, מקימה קרן השקעות. החברה מתכננת להשקיע 30 מיליון דולר בחברות סטארט-אפ בתחום הסייבר בשלבים מוקדמים (סיד וסבב A). לאחרונה ביצעה הקרן החדשה שלוש השקעות: ב-DIG סקיוריטי, שמספקת פתרונות לאיתור איומים בזמן אמת בענן ציבורי, ב-ENSO שעוסקת בניהול אבטחת אפליקציות וב-ZERO NETWORKS שפועלת בתחום ניהול זהויות, בדומה לסייברארק עצמה.
הקרן של סייברארק תצטרף לסבבים של קרנות הון הסיכון YL של יואב לייטרסדורף, Team8 של נדב צפריר, מרלין ונצ'רס ו-VENROCK שמתמחות בהשקעות בסייבר בישראל ובעולם. בראש סייברארק ונצ'רס תעמוד יעל נשרי, שמכהנת היום בתפקיד דירקטורית בצוות פיתוח עסקי של החברה ותנהל את הפעילות בישאל ואת פעילות הקרן כולה ינהל קלארנס הינטון. הכסף להשקעות, שתהיינה במיליוני דולרים בודדים לחברה, יגיע מקופת המזומנים של סייברארק, שמונה 1.2 מיליארד דולר.
"תמיד חלמתי שסייברארק תהיה חברה אמיתית וחדשנית, ורצינו להוסיף מנוע שיחבר אותנו לאקוסיסטם של הסטארט-אפים", אומר לכלכליסט אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק, "סביר להניח שאחרי ההשקעה בחברות גם נשתף איתן פעולה בהמשך. לחלקן נסייע בהתאמת המוצר לשוק ולאחרות בשיווק. נאפשר להן גם גישה לטכנולוגיה של סייברארק ולמחקרי המעבדה שלנו, אבל יש, כמובן, גם הסתכלות כלכלית על התשואה על ההשקעה".
1 צפייה בגלריה
 ועידת ניו יורק 2021 אודי מוקדי מייסד משותף, סייברארק
 ועידת ניו יורק 2021 אודי מוקדי מייסד משותף, סייברארק
אודי מוקדי מייסד משותף, סייברארק
(צילום: אוראל כהן)
"לעיתים קרובות מדי יזמים מתמודדים עם הקושי להגיע ללקוחות ועם גישה מוגבלת למשאבים ולהון אנושי מתאים - אלה אתגרים שמשאבים כספיים לבדם לא יכולים לפתור", אומר לירן גרינברג, מייסד שותף ומנהל ב-Team8. "הקשר שלנו עם סייברארק יסייע לתמוך בחברות טכנולוגיה בדרך להצלחה ארוכת טווח. העבודה עם סייברארק ברמת המוצר והיציאה לשוק תשים חברות במסלול המהיר בדרכן להפוך למובילות בתחומן".